خواب خوش محسن رضایی برای اقتدار ریال در منطقه

درست در شرایطی که کشور در بدترین بحران های اقتصادی و به ویژه بیماری کرونا قرار دارد. محسن رضایی و همفکرانشان دست از سیاسی بازی و شعار بر نمی دارند.

پایگاه خبری رسا نشر- مهدی سوری: گاهی اوقات چیزهایی را می شنویم که بیشتر شبیه یک شوخی است. و در برخی شرایط شوخی خوبی نیست. و به حکم نمکی است که بر روی زخم می پاشند. نمونه اش جمله اخیر محسن رضایی که گفته است بزودی ریال قدرتمند ترین واحد پول در منطقه می شود! بنظر می رسد باز هم ایشان سودای انتخابات ریاست جمهوری بر سر دارند که با تشبیه دولت به هوادار آمریکا و مدیریت محفلی دولت غیر محفلی خودشان را وعده می دهند.  به این جمله دقت کنید:

مردم مطمئن باشند با کنار زدن هواداران آمریکا و مدیریت محفلی و وارداتی در اقتصاد، پول ملی ما قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد.

درست در شرایطی که کشور در بدترین بحران های اقتصادی و به ویژه بیماری کرونا قرار دارد. محسن رضایی و همفکرانشان دست از سیاسی بازی و شعار بر نمی دارند. پشتوانه این حرف چه چیزی می تواند باشد جز تعهد به تفکرات سیاسی و شعار . محسن خان رضایی جوری صحبت می کند که انگار کشور دست یک پیمانکار بوده و حالا اگر برود تحول شگرفی حاصل می شود. اینگونه نیست. ۴ دهه است که مدیریت به همین شکل بوده و دولت فعلی هم از عوامل و نیروهای دولت های قبل هستند. کار اقتصادی ، برنامه، مدیریت و کاردان اقتصادی می خواهد. و این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه مدیران جوان و خبره، خارج از دایره شما، بستگان و هم حزبی هایتان وارد کار شوند. امروز با همین شعار قشنگ شما مرغ ۲۰ هزار تومان، تخم مرغ ۱۲۰۰ تومان، سکه بالای هشت میلیون و دلار بالای ۱۸ هزار تومان است. بنظرم خواب های قشنگتان را برای ما تعریف نکنید. مردم از شما و دیگر مسئولان کار خواستند و  عمل. شعار دادن را همه بلدند. سعادت مردم را از این دولت به دولت دیگری وعده ندهید که مطمئنند دیگر  از سیستم اقتصادی و تفکری معیوب همفکران شما و هم حزبی هایتان کاری بر نمی آید! والسلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.