جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز: هیچ فردی که عمدا ویروس کرونا را به دیگران منتقل کند دستگیر نشده است

5eea5c9cdad6b_5eea5c9cdad6f

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: ادعای شهروند اهوازی در خصوص انتشار بیماری کرونا در شهرستان اهواز توسط وی صحت ندارد.

سرهنگ کیومرث کشوری در خصوص انتشار کلیپی در مورد دستگیری فردی که ۲۰۰ نفر را به عمد در اهواز به کرونا مبتلا کرده است، اظهار کرد: این موضوع یک مورد خاص است ولی دستگیری در این زمینه اصلاً نداشتیم.

وی افزود: متأسفانه طی چند مدت اخیر یکسری افراد معلوم الحال به دنبال انتشار مطالب قدیمی با عناوین دروغی یعنی تلفیق فیلم قدیمی با صدای جدید هستند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در شهرستان اهواز از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون حتی یک مورد نداشتیم که فردی به صورت عمدی نسبت به انتقال ویروس اقدام کرده باشد.

سرهنگ کشوری بیان کرد: در این فیلم منتشر شده خودروهای آتش‌نشانی به چشم می‌خورد؛ در صورتی که حتی اگر این مورد پیش آید، نیروی انتظامی یا دانشگاه علوم پزشکی موضوع را اعلام می‌کند.

وی عنوان کرد: فیلم‌های بسیاری فضای مجازی بدون کنترل و نظارت منتشر می‌شود که مردم باید نسبت به صحت سنجی آن اقدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز توصیه کرد: مردم بهتر از اخبار و اطلاعات مورد نظر خود را از صداوسیما و خبرگزاری‌های رسمی دارای تعهد کسب کنند.

سرهنگ کشوری یادآور شد: برخی از این فیلم‌های دروغین گاهی مواقع به دلیل دشمنی با افراد در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ گاهی حتی اسم افراد مطرح شده یا موضوع اعلامی نیز وجود خارجی ندارد.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.