آخرین وضعیت از زلزله لارستان/خسارت جزئی به ۸۰ منزل در بخش بیرم و صحرای باغ

5ee07e30ca736_2020-06-10_11-01

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به آخرین وضعیت زلزله در این شهرستان گفت: ۵۰ خانه در بخش بیرم و ۳۰ خانه در صحرای باغ دچار خسارت جزئی شدند.

جلیل حسنی، با اشاره به وقوع زلزله‌های شدید از شب گذشته در منطقه بیرم و صحرای باغ شهرستان لارستان اظهار داشت: در این حادثه خسارت جزئی به منازل وارد شده به گونه‌ای که ۵۰ خانه در بخش بیرم و ۳۰ خانه در صحرای باغ آسیب دیده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در خصوص قطعی برق و آب و گاز در این نقاط وجود ندارد، گفت: تنها گردنه بالنگستان دچار ریزش و قطعی موقت مسیر شده بود که پس از چند ساعت تردد در این محور نیز بدون مشکل است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه از ابتدای وقوع حادثه ۴ اکیپ از هلال احمر به منطقه اعزام شد، افزود: امروز صبح نیز گروه‌های ارزیاب بنیاد مسکن به منطقه رفته و در حال بررسی خسارت هستند.

حسنی با بیان اینکه ۳ واحد به دلیل آسیب غیرقابل سکونت شده است، بیان کرد: خسارت جانی و حتی مصدوم نیز در این حادثه رخ نداد که نشان از آمادگی مردم نسبت به وقوع زلزله و فراهم بودن زیرساخت‌هاست.

وی با بیان اینکه لارستان در مسیر زلزله است، عنوان کرد: با وجود دو لرزه شدید خسارت بسیار کم بوده است.

فرماندار ویژه لارستان درباره اسکان مردم در چادر نیز گفت: به دلیل گرمای هوا امکان اسکان در چادر نیست اما شب گذشته برخی از مردم در فضای باز به سر بردند.

صبح امروز نیز زلزله ۴ ریشتری بیرم لارستان را لرزاند.

 

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.