پلیس فتا: بازداشت ادمین تلگرامی در ایلام

پلیس: یک گروه تلگرامی با بیش از یک هزار و ۵۰۰ عضو، اقدام به ترویج بی‌بندوباری می کرده است

پلیس فتا: بازداشت ادمین تلگرامی در ایلام

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) استان ایلام اعلام کرد: گرداننده گروه هنجارشکن تلگرامی شناسایی و دستگیر شد. در این گروه، اقدام به انتشار مسائل غیراخلاقی و ترویج بی‌بندوباری می‌کرد.

به گزارش ایرنا؛ پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی جمالی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی رصد کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد یک گروه تلگرامی با بیش از یک هزار و ۵۰۰ عضو، اقدام به ترویج بی‌بندوباری می کرده است لذا رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان سایبری قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.
رییس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه این واحد با هماهنگی همیشگی و مطلوب با مقامات قضایی با چنین افرادی برخورد خواهد کرد از هموطنان خواست: با افزایش سواد رسانه‌ای و نظارت و کنترل رفتارهای فرزندانشان در فضای مجازی، کمک بیشتری به آنان برای حضوری امن در فضای مجازی داشته باشند.
سرهنگ جمالی تاکید کرد: از عموم مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست می‌شود هرگونه فعالیت مجرمانه و هنجارشکنانه در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.