نخستین شادی گل کرونایی/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: اولین گل در بازگشت بوندس‌لیگا را ارلینگ هولاند ستاره جوان نروژی دورتموند در رِویردربی مقابل شالکه زد. شادی گل او جالب توجه بود و تلاش کرد با هم‌تیمی‌هایش فاصله بگیرد و خوشحالی کنند. دورتموندی‌ها هم درون زیگنال‌ایدوناپارک صدای شادی هواداران‌شان را بعد از گل پخش کردند که جالب‌توجه بود.

بعد از دو ماه تعویق موقت مسابقات فوتبال در آلمان به علت شیوع ویروس کرونا، رقابت های بوندسلیگا از امروز دوباره پیگیری شده تا آلمان تبدیل به اولین کشور معتبری شود که علیرغم شیوع کرونا می تواند رقابت های فوتبال را ادامه دهد.

در مهم ترین دیدار امروز، دو تیم شالکه و دورتموند در قابل دربی روهر به مصاف یکدیگر رفته اند که نیمه نخست با برتری ۰-۲ زنبورها به اتمام رسیده است. گل اول دورتموند را ارلینگ هالند روی ارسال عرضی و تماشایی تورگان هازارد به ثمر رساند و رافائل گوئررو نیز در لحظات پایانی نیمه اول اختلاف را دو برابر کرد.

اما نکته جالب جشن شادی گل ارلینگ هالند بود. بر اساس پروتکل دولت آلمان بازیکنان باید حدالامکان در زمین از یکدیگر فاصله بگیرند و به همین دلیل دیگر بازیکنان دورتموند با فاصله از ارلینگ هالند به شادی پرداختند که این صحنه کاملا متفاوت از جشن های شادی گل در گذشته بود. حالا ارلینگ هالند در ۱۲ بازی اول خود موفق به زدن ۱۳ گل شده تا با رکورد کلاوس ماتیشک در سال ۱۹۶۵ در لباس وردربرمن برابری کرده باشد.

۲۵۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.