وزیر ورزش: لیگ برتر فوتبال هر ۵ روز یکبار برگزار می‌شود

مسابقات اما حتما باید بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان نیز در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که مسابقات باشگاهی بدون تماشاگر و تحت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش” ورزش سه” سرانجام ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آینده مسابقات ورزشی و باشگاهی در ایران نظرش را اعلام کرد و همانطور که رئیس جمهور امروز اعلام کرد قرار است مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار شود. مسعود سلطانی فر وزیرورزش و جوانان نیز در جلسه امروز با تایید این موضوع ودرباره از سر گیری رقابت های ورزشی و بخصوص لیگ برتر فوتبال گفت:” می توان تقریبا در شش یا هفت هفته هر ۵ روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم.”

او ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی هم افزود:” این مسابقات اما حتما باید بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.”

وزیر ورزش و جوانان در این رابطه که اگر شیوع ویروس تا زمان برگزاری مسابقات افزایش پیدا کرد چه خواهد شد گفت:” اگر خدای نکرده بین تاریخ ۲۰ تا ۲۵ خرداد مشکل خاصی در این رابطه وجود داشت مسابقات را متوقف می کنیم.”

وزیرورزش و جوانان در ادامه با اشاره به زیانی که باشگاه های خصصوص در مدت زمان شیوع کرونا متحمل شده اند گفت:” ما ۲۸هزار باشگاه خصوصی که داریم که دچار مشکل شده اند و ۳۰۰ هزار پرسنل آن ها سه ماه است که بیکار هستند. متاسفانه بخشی از پرسنل این باشگاه ها بیمه نبوده اند و نمی توانند از کمک های اقتصادی دولت منتفع شده مثل بیمه شدگان از وام های ۱۲ تا ۱۶ میلیونی استفاده کنند و این موضوع باعث مشکلات زیادی برایشان شده است. اجازه می خواهم با هماهنگی هایی که انجام می شود تحت نظارت دکتر نمکی وزیرمحترم بهداشت که همکاری بسیار خوبی در زمینه ورزش داشتند و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی به مرور این باشگاه های خصوصی –که ۶۰درصد آن ها باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام هستند-بتوانند بر این مشکلات غلبه کنند.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.