استفاده از ماسک در تبریز اجباری شد

فرماندار تبریز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری است.
به گزارش فارس، بهروز مهدوی امروز در جلسه هماهنگی و بررسی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل و نقل عمومی، پاساژها و بازار مسقف تبریز با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوس های BRT از شنبه هفته آینده، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.
وی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز مسئولان است، گفت: از روز شنبه به هر مسافری که از ماسک استفاده نکند خدمات ارائه نمی شود و رانندگان تاکسی،BRT و اتوبوس های خطی که سرنشین بدون ماسک سوار کنند، بر اساس پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد و تمام این اقدامات در راستای سلامت مردم می باشد از این رو شهروندان باید خود در این امر پیشقدم باشند.
مهدوی همچنین از سازمان صمت خواست با اطلاع رسانی به تمام اتحادیه ها، کلیه اصناف پاساژها، مراکز خرید و بازار را موظف به استفاده از ماسک کنند.
در ادامه این جلسه مقرر شد واحدهای توزیع کننده ماسک در مبادی ورودی های بازارمسقف تبریز و ایستگاه های BRT و مترو مستقر و نسبت به توزیع ماسک های استاندارد با قیمت مصوب اقدام کنند.
شرکت اتوبوسرانی و مترو ضمن گندزدایی و ضدعفونی روزانه اتوبوس ها و مترو، نسبت به نصب آگهی های اطلاع رسانی و پخش پیام های صوتی بهداشتی در وسائط نقلیه عمومی اقدام کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.