Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

۳۲ نفر از حامیان قاتل طلبه همدانی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: براساس بررسی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته پلیس فتا، ۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند شناسایی و دستگیر شدند.

در همین زمینه
به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: هیچ کدام از این ۳۲ نفر دستگیر شده، با فرد جانی هیچ ارتباط و شناختی نداشتند، تعدادی از این افراد در مشهد، شیراز و دیگر شهرها ساکن بودند.
رئیس پلیس استان در تشریح قتل طلبه جوان مصطفی قاسمی، گفت: روز شنبه ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه ظهر با پلیس ۱۱۰ تماسی مبنی بر اینکه مقابل حوزه علمیه آیت الله آخوند همدان، طلبه‌ای با اسلحه کلاشینکف به قتل رسیده، اطلاع رسانی شد.
بلافاصله عوامل انتظامی در صحنه قتل حضور یافته و در کمتر از ۱۵ دقیقه با در اختیار داشتن پلاک خودرو فرد مهاجم، و مالک خودرو شناسایی شد.
مالک خودرو خانمی بودند که اعلام کرد این خودرو را به شخص دیگری فروخته‌ و با پیگیری‌های انجام شده ظرف چند دقیقه خریدار شناسایی و مشخض شد که فرد خریدار برادر قاتل است.
۳۲ نفر از حامیان قاتل طلبه همدانی دستگیر شدند
در ظرف حدود نیم ساعت اولیه برای ما محرز شد که قاتل کیست، و در مراحل اولیه تعدادی از افرادی که با این فرد ارتباط داشتند، شناسایی و ۴ نفر در قروه کردستان دستگیر شدند.
در این عملیات بیش از ۵۰ تیم متشکل از نیروهای زبده، آگاهی و فتا برای شناسایی و دستگیری قاتل تلاش کردند و در مراحل ابتدایی شناسایی، تمامی افراد و اماکن وابسته به این فردجانی به ویژه ۸ تن از دوستان وابسته تا ساعت ۲۴ تحت کنترل و تعقیب قرارگرفتند.
حدود یک ساعت و نیم از این حادثه گذاشته بود که ویدیویی از این فرد در فضا مجازی منتشر شد، که در آن، وی به قتل روحانی همدانی اقرار کرد.
در ادامه این عملیات، تدابیر امنیتی اندیشیده شد و تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها شهر تحت کنترل بود، تا اینکه ساعت حدود ۴ بامداد با پی بردن به مکان اختفا، این شخص اقدام به فرار کرده و با پلیس به صورت مسلحانه درگیر می‌شود.
در این درگیری، دو نفر از همرزمان ما مجروح شدند که الحمدالله، آسیب جدی و خطرناکی ندیده‌اند.
قاتل بیش از سه سال در زندان بوده و سپس آزاد شده بود.
لازم به ذکر است، نفر دومی که هنگام قتل روحانی جوان، در خودرو قاتل حضور داشته نیز، دستگیر شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.