تکذیب شد: کشته شدن ۳۶ تن از زندانیان با شلیک مستقیم

در شورش های اخیر زندانیان پس از شیوع کرونا به جز زندان سپیدار اهواز هیچ زندانی فوت نشده و در زندان اهواز نیز تنها ۵ تن از زندانیان به علت مصرف زیاد داروی متادون جان باخته اند.

تکذیب شد: کشته شدن ۳۶ تن از زندانیان با شلیک مستقیمعصرایران- برخی شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروه‌های معاند از کشته شدن ۳۶ تن از زندانیان به دلیل شیوع ویروس کرونا در زندان‌های مختلف کشور خبر می دهند؛ خبری که در فضای مجازی انتشار پیدا کرد اما مسوولان این مرکز به سرعت این شایعه را تکذیب کردند.

به گزارش ایرنا با انتشار گسترده ویروس کرونا، ناآرامی‌ها و شورش‌هایی در برخی از زندان‌های کشور رخ داد و به دنبال آن اخبار ضد و نقیض متعددی پیرامون وضعیت ناامن محیط زندان‌های کشور در بعضی از رسانه‌های معاند منتشر شد. در این میان خبر کشته شدن ۳۶ تن از زندانیان در زندان های مختلف با شلیک مستقیم زندانبانان که پنج تن از آنها مربوط به زندان سپیدار اهواز بوده است، سبب شد تا این شبکه‌های معاند در تازه ترین فضاسازی مدعی شوند که فاجعه‌ای عمیق در زندان های کشور در حال رخ دادن است. البته این موضوع توسط مسوولان تکذب شد.

شایعه: کشته شدن ۳۶ تن از زندانیان در زندان‌های مختلف با شلیک مستقیم

پاسخ به شایعه: مسوولان و نهادهای مربوط به زندان های کشور این ادعا را کذب و دروغ پردازی دانسته اند. ‌اینکه برخی از رسانه‌های نامعتبر اعلام کردند زندانیان با شلیک تیر نگهبانان جانشان را از دست دادند از اساس کذب است. در شورش های اخیر زندانیان پس از شیوع کرونا به جز زندان سپیدار اهواز هیچ زندانی فوت نشده و در زندان اهواز نیز تنها پنج تن از زندانیان نه با تیر مستقیم بلکه بعد از شورش و ورود به بهداری زندان و به علت مصرف زیاد داروی متادون جان باخته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.