شمار درگذشتگان کرونا در کشور به ۲۷۵۷ رسید/ ۴۱۴۹۵ مبتلا

تاکنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۵۱۱ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

شمار درگذشتگان کرونا در کشور به 2757 رسید/ 41495 مبتلا
ییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گزارش ایرنا کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این بیماری بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.
وی ادامه داد: خوشحالیم که تاکنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.
جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید.
وی اظهار کرد: ۳۵۱۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. تا ظهر امروز بیش از ۶۳ میلیون نفر در غربالگری کرونا مشارکت داشته اند.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: مردم حتما برای خوداظهاری و آگاهی از وضعیت سلامتی خود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.