احضار «پروانه سلحشوری»به دادسرا/ آزادی با تامین قرار

براساس اخبار رسیده صبح امروز پروانه سلحشوری نماینده مجلس به دادسرا احضار شده است.
به گزارش فارس، بر اساس اخبار رسیده صبح امروز پروانه سلحشوری نماینده مجلس بازداشت شده است.
با پیگیری‌های انجام شده گویا وی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادسرا احضار شده است.
پیگیری‌ها حکایت از این دارد که پس از انجام تحقیقات و صدور قرار از سوی بازپرس، این نماینده مجلس تا این لحظه از حکم مقام قضایی تمکین نکرده و از تودیع وثیقه و معرفی کفیل خودداری کرده است.
پروانه سلحشوری تفهیم اتهام شد/صدور قرار کفالت
همچنبن یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر بازداشت پروانه سلحشوری، پس از مراجعه وی به دادسرا برای او قرار کفالت صادر شده است.
محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب بازداشت پروانه سلحشوری اظهار کرد: من روز چهارشنبه گذشته با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس داشتم و توافق بر این شد که خانم پروانه سلحشوری به دادگاه مراجعه کند و با قرار کفالت آزاد شود که همین اتفاق هم افتاد.
این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که شایعه بازداشت خانم سلحشوری مطرح شد من با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس گرفتم و گفتند خانم سلحشوری ساعت ۱۰ صبح به دادسرا مراجعه کرده تفهیم اتهام شده و برای وی قرار کفالت صادر شده است.
وی افزود: خانم سلحشوری احضاریه‌های متعددی داشت که برخی برای مجلس شورای اسلامی آمده بود و بر دستور کار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار داشت و برخی از احضاریه‌ها نیز مستقیما برای خودشان آمده بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.