دستگیری تتلو در ترکیه و بازخوردها

قرار بود به لندن برود. ساعاتی قبل تصاویری از چمدان بستن و آماده شدن برای سفر به لندن را منتشر کرده بود. اما با انتشار پستی در استوری خبر داد پلیس ترکیه دستگیرش کرده.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر، امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده رپ فارسی در ترکیه دستگیر شد. این خبر در کوتاه ترین زمان در صدر خبرها در فضای مجازی قرار گرفت. تتلو خودش این خبر را منتشر کرد.قرار بود به لندن برود. ساعاتی قبل تصاویری از چمدان بستن و آماده شدن برای سفر به لندن را منتشر کرده بود. اما با انتشار پستی در استوری خبر داد پلیس ترکیه دستگیرش کرده.

تتلو که طی دو سال گذشته خارج از ایران به فعالیت مشغول بود با چرخش ۱۸۰ درجه ای محتوای موزیک هایش را تغییر داد . رفتارش نسبت به گذشته تغییر کرد. و کلمات رکیک و زننده را به محتوای اهنگ هایش اضافه کرد. پست های منتشر شده در اینستاگرامش حاشیه آفرید. و همین امر باعث شد دو بار اینستاگرام صفحه او را ببندد. این خواننده حاشیه دو روز پیش وقتی قرار بود به لندن برود توسط پلیس ترکیه و به درخواست پلیس اینترپل دستگیر شده و در مقر نگهداری افراد خارجی در بازداشت است. پلیس ترکیه به تتلو گفته است که به درخواست پلیس ایران به جهت ترویج فساد و فحشا و تبلیغ مصرف مواد مخدر متهم شده و با درجه قرمز درخواست دستگیری و استرداد وی به ایران به پلیس بین الملل ارائه شده است.
بلافاصله پس از انتشار خبر دستگیری تتلو سخنگوی ناجا ضمن تائید این خبر اعبلم کرد که این دستگیری به درخواست جمهوری اسلامی ایران بوده و این فرد باید به کشور باز گردد.دستگیری امیر حسین مقصود لو با واکنش های زیادی روبرو شده است. طرفداران این خواننده رپ در حال جمع اوری یک پتیشن هستند تا بتوانند برای این خواننده کاری کنند. از طرفی هم آثار آخر تتلو و رفتارهایش در فضای مجازی بقدری زننده و پر حشایه بوده است که مسلما عزم پلیس ایران برای جلب و محاکمه این خواننده جدی است.از طرفی وکیل امیر تتلو موضوع درخواست ایران از پلیس اینترپل برای دستگیری موکلش را تائید کرده است.
روز گذشته نیز دنیا جهان بخت یکی از واینرهای اینستاگرام ساکن ترکیه و افراد نزدیک به تتلو ، در لایو به موضوع اعتیاد شدید امیر حسین به مواد مخدر اشاره کرد. و یکی از دوستان تتلو را مسبب اعتیاد و حال روز این خواننده دانست.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.