هشتگ باز | #اعتراضات یا #اغتشاشات ؟؟

اینبار هم انگار باید به دلیل گره خوردن حوادث آبان ۹۸ با #اغتشاشات گسترده ، #اعتراضات مردمی که از فقر و فشار اقتصادی به تنگ آمده اند نادیده گرفته شود …..
پایگاه خبری رسا نشر – مهدی سوری : نمی دانم چرا هیچ مسئولی در این کشور نمی خواهد بپذیرد که حوادث آبان #اعترضات مردمی بود که نه فقط بخاطر گرانی سه برابری بنزین ، بلکه از عدم کارآمدی نظام اقتصادی، کم کاری مسئولین و فساد اداری و اقتصادی که بدنه اقتصاد را فلج کرده است به خیابان ها آمدند و اعتراض کردند. اگر چه همانند همیشه اینگونه #اعتراضات در کشور ما به #اغتشاش کشیده می شود و نهایتاً با برخورد و سرکوب ( درست مثل وقایع آبان ۹۸) به پایان می رسد. اما این حقیقت که بدنه جامعه از مدیریت کشور راضی نیست به دلیل تخریب ها و آشوب عده ای #اغتشاشگر از صورت مسئله پاک می شود. و فقط این واژه کلیدی #اغتشاشات است که بر سر زبان مسئولین می چرخد! سوأل اینجاست. پس خواسته معترضان چه شد؟ مقصران به وجو آمدن چنین شرایطی چه شدند؟ آیا کسی عذر خواهی کرد؟ آیا کسی هم محاکمه و بازخواست شد؟ مسلماً خیر.
اینبار هم انگار باید به دلیل گره خوردن حوادث آبان ۹۸ با #اغتشاشات گسترده ، #اعتراضات مردمی که از فقر و فشار اقتصادی به تنگ آمده اند نادیده گرفته شود …..
 
پ ن : سردار رحیمی امروز از عدم بی احترامی مامورین ناجا به #اغتشاشگران در حوادث دی ۹۸ یاد کرد. ایشان فرموده اند “در تهران بزرگ از سوی مأموران یک مورد اقدام خشونت آمیز و یا رفتاری که به شهروندان بی احترامی شده باشد، نداشتیم.” ایشان بارها از واژه #اغتشاشگران استفاده کردند، در حالیکه شهروندان و مردمی که ایشان از آنها یاد می کنند قطعاً #معترض بوده اند نه #اغتشاشگر !
متن کامل گفتگوی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.