Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

بررسی ساعت هوشمند garmin

آخرین ساعت هوشمند و گران قیمت Garmin در صورت تمایل به گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش ، نیاز به همراه داشتن تلفن را از بین می برد.
پایگاه خبری رسا نشر برخی از ساعتهای هوشمند روی ردیابی فعالیت و تجزیه و تحلیل فعالیت می کنند ، برخی دیگر روی اعلان های  از برنامه های تلفن به ساعت . Forerunner 245 Music در جایی در وسط قرار دارد که کمی از هر دو را ارائه می دهد. همچنین دارای فضای ذخیره سازی تا ۵۰۰ آهنگ است – می توانید آنها را از اساتی فای یا دیزر بارگیری کنید و مستقیماً از طریق هدفون بلوتوث پخش کنید ، بدون نیاز به تلفن.

ساعت بسیار راحت ، سبک است و احساس سنگینی نمی کند. اسپرت به نظر می رسد اما جذاب است و از نظر اندازه و سبک فوق العاده است. در همین حال ، رابط پنج دکمه آن برای دسترسی به منوها بر روی صفحه نمایش رنگ روشن ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل بسیار آسان است . صفحه نمایش همیشه روشن است ، بنابراین شما هرگز در تلاش برای دانستن زمان یا دیدن یک اعلان با یک نگاه نیستید ، اما برای نور پس زمینه آن باید روی یک دکمه ضربه بزنید. اگر در طی هشت ثانیه به دکمه دیگری ضربه بزنید ، نور پس زمینه متوقف می شود.
این ساعت اگرچه GPS داخلی وجود دارد ، اما نقشه های داخلی در آن ذخیره نشده است . اگر می خواهید نقشه های مینی که روی ساعت شما نمایش داده می شود را داشته باشید باید برای آن  هزینه کنید. در عوض ، از GPS برای ردیابی دقیق فاصله و سرعت شما استفاده می شود. همچنین در این ساعت مانیتور ضربان قلب و پالس اکسیمتری وجود دارد.
Forerunner 245 Music شامل ظرفیت حافظه اضافی برای ذخیره حداکثر ۵۰۰ آهنگ است که می توانید از مجموعه دیجیتالی خود یعنی Deezer یا Spotify بارگیری کنید. از طریق برنامه Garmin Connect وصل شوید. بلوتوث به شما امکان می دهد مستقیماً به هدفون های بی سیم جریان دهید. از طرف دیگر ، می توانید از دکمه های تماشا استفاده کنید تا موسیقی ذخیره شده در تلفن خود را کنترل کنید. البته باید در نظر داشته باشید که گوش دادن به اهنگ ها باعث هدر رفت شارژ باتری شما می شود. عمر باتری این ساعت در حالت معمولی ۷ روز ، استفاده از gps 24 ساعت. و استفاده از gps و موسیقی ۶ ساعت می باشد.

این ساعت مناسب فعالیت های ورزشی می باشد. ردیابی خواب، شمارش ضربان قلب و قدم شمار از جمله امکانات این ساعت هوشمند است. ساعت گرامین Forerunner 245 Music ضد آب بوده و در رنگ های فیروزه ای ، سیاه و سفید و خاکستری عرضه شده است. این ساعت قابلیت تعویض بند را دارد که باید برای بند دلخواه هزینه کنید.
مسلما ساعتی با این قابلیت برای همه مناسب می باشد. اما در دوران طلایی اینترنت اشیاء و گجت های پوشیدنی هر روز ممکن است اتفاق تازه ای بیفتد و دستگاهی با اماکانات غافلگیر کننده ارائه شود.
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.