عابدزاده: به تاج بابت حضور ویلموتس تبریک می‌گویم

عابدزاده: به تاج بابت حضور ویلموتس تبریک می‌گویم

فارس نوشت: کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: جذب یک مربی بلژیکی که نام و آوازه بلندی در فوتبال اروپا دارد را به فال نیک می گیرم.

احمدرضا عابدزاده درباره انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرد:من ویلموتس را از زمان حضورش در شالکه آلمان می شناختم. او آنجا برای خودش نامی دست و پا کرده بود و در کل شخصیت محبوبی بود.به هر حال حضور در فوتبال صنعتی آلمان و ماندگار شدن در بوندس لیگا خودش به صورت کلی موضوع مهمی است که نباید به سادگی از آن گذشت.
وی ادامه داد: فکر می کنم فدراسیون انتخاب خوبی انجام داد.ما پس از کی روش،به مربی نیاز داشتیم که در سطح جهانی نام شناخته شده ای باشد و در شرایطی که تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه ای علیه کشورمان وجود دارد،با اشتیاق به ایران بیاید. من شنیدم که ویلموتس گفته آن چیزی که از ایران دید با آن چه که شنیده بود ۱۸۰ درجه متفاوت است و از این بابت خیلی خوشحالم که یک مربی خارجی درباره کشورم اینطور اظهارنظر می کند. به هر حال باید پذیرفت محدودیت هایی در پرداخت مالی وجود دارد و در این شرایط جذب یک مربی بلژیکی که نام و آوازه بلندی در فوتبال اروپا دارد را به فال نیک می گیرم و به تاج و اتاق فکر فدراسیون بابت این انتخاب تبریک می گویم. امیدوارم با بهره بردن از تجارب مربوط به حضور دوران حضور کی روش بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.
عابدزاده درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: امیدوارم حسرت جامعه فوتبال درباره صعود به المپیک تمام شود. از نظر من یحیی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید بود و حالا همه مان امیدواریم این تیم راهی توکیو شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.