کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

ابعاد پرچم و مدل برش پرچم یک اصل مهم در استفاده از پرچم تبلیغاتی و تشریفات در هر مکان و موقعیتی است. نگاه اول به محصول در واقع همان دیدگاه مخاطب به یک پرچم تبلیغاتی خواهد بود که بسیار مهم است. ما در ایران پرچم خدمات اختصاصی چاپ و تولید پرچم بادبانی و ساحلی را با بهترین قیمت و تحویل فوری ارائه می‌دهیم. یکی از موفقترین پرچم های که امروزه بسیار ترند و مورد توجه قرار گرفته همین مدل پرچم بادبانی است. اگر به دنبال یافتن یک محصول تبلیغاتی ویژه در محیطی پر از انواع تبلیغات مختلف هستین به شما پرچم بادبانی ساحلی را معرفی می‌کنیم، تا انتها همراه ما باشد.

کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

محصول تبلیغاتی که بتوان توجه رهگذران و رانندگان را در یک مکان شلوغ و پر از انواع تبلیغات را به خود جلب کند کاری بسیار دشوار است. دو نکته مهم؛ نوع پیام و نوع رسانه انتقال دهنده پیام یا رسانه برای تبلیغ خدمات و برند شما بسیار مهم و قابل توجه است. شما با خلاقیت و یا مشاوره با یک تیم قوی در زمینه تبلیغاتی میتواند شما را در انتخاب نوع پیام تبلیغاتی کمک کنند. اما در مورد نوع رسانه انتقال دهنده پیام یا رسانه ایران پرچم به شما محصول پرچم ساحلی یا بادبانی پیشنهاد میدهیم. این محصول تبلیغاتی ویژه فضاهای باز و یا محیط جلوی مغازه و یا فروشگاه ها است. با پرچم بادبانی تبلیغاتی امکان تبلیغ برند، محصولات، خدمات و یا فروشهای ویژه و تخفیف ها در مکان های مختلف استفاده کرد.

کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

تولید و چاپ پرچم ساحلی و بادبانی

نحوه سفارش پرچم ساحلی و بادبانی بسیار آسان و سریع و با یک تماس و یا بصورت حضوری امکان پذیر است. همچنین تولید و چاپ پرچم ساحلی و بادبانی بسیار سریع و در کوتاهترین زمان به دست شما خواهد رسید. شما به نیاز به یک متن قوی، طرح گرافیکی جذاب، تصویر گیرا و یا یک برند موثر برای تبلیغات خواهید داشت که ما بر روی پرچم آنرا چاپ کنیم. همچنین امکان مشاوره طراحی گرافیک لوگو یا طرح دلخواه بصورت رایگان در ایران پرچم انجام میشود. چاپ دیجیتال تصاویر را با وضوح بالا و شفاف و  رنگ ها را با  رزولیشن عالی بر روی پرچم چاپ می‌کند. این نوع چاپ از سرعت بالا و نیز قابل شستشو و اتوکشی است.

کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

ویژگی‌های پرچم ساحلی

ویژگی مهم پرچم ساحلی تولیدی مجموعه ما ساختار قوی آلومینیومی پایه پرچم و نیز پارچه بادوام و قوی ضد باد ۱۲۰ گرمی؛ پارچه ساتن و پارچه راشل میباشد. پایه پرچم قابل حمل و پرتابل بوده و در صورت جابجایی و یا تغییر مغازه یا فروشگاه میتوان آنرا براحتی به هر نقطه انتقال داد. پارچه پرچم ساحلی راشل و ساتن بوده که برای چاپ بسیار ایده آل و نیز قابل شستشو و اتوکشی نیز است. طرح و مدلهای دیگر این محصول با شکل هندسی متفاوت چاپ شده ولی این مدل بادبانی از محبوبیت بیشتری برخودار است. طول عمر این پرچم به شرایط آب و هوایی شهر شما بستگی داشته و تعین دقیق طول عمر این محصول فریبی از سوی سودجویان است.

انواع پایه پرچم ساحلی

پایه پرچم ساحلی در انواع مختلفی و متفاوت در اندازه و وزن و نیز متناسب با نیاز مشتریان تولید شده که شامل:

پایه ساحلی ایرانی: این نوع پایه پرچم فلزی بوده و اندازه آن ۳۰×۳۰ سانت میباشد.

پایه ساحلی خارجی: این محصول مشابه پایه ایرانی بوده با این تفاوت که وزن بیشتری داشته و یک تک سنگ در زیر پایه استفاده شده تا وزن و مقاومت بالاتری داشته باشد. همچنین متریال و کیفیت ساخت این محصول بهتر از نوع ایرانی آن است.

پایه ساحلی گرانولی: این نوع پایه پرچم بسیار محبوب بوده و دلیل آن وزن مناسب، قیمت ارزان، انعطاف پذیری بیشتر و ابعاد بزرگتر است.

پایه ساحلی مخرنی (آب یا شنی): این پایه از جنس پلاستیک بوده و در دو ظرفیت ۲۰ لیتری و ۳۰ لیتری تولید و میتوان آنرا با آب یا شن پر کرد.

کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

ما محصول پرچم ساحلی را همراه با پایه یا بدون پایه با قیمت عمده در تعداد ۱ عدد یا تیراژ تولید و چاپ می‌کنیم. اگر شما پایه و میله پرچم را از قبل دارید پرچم را بدون پایه سفارش و پرچم را ارزان تر بخرید. در تمامی پیارسان ها یا شبکه های اجتماعی ما لوگو یا تصویر مورد نظرتونو برای ما بفرستین و آنرا درب محل موردنظرتون تحویل بگیرید. ما در زمان ثبت سفارش پرچم به شما مشاوره رایگان خرید پرچم می‌دهیم تا براحتی پرچم موردنظرتونو انتخاب کنید.

کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

پرچم بادبانی و ساحلی را میتوان در هر بستر و هر مکان نصب و استفاده کرد. هر بیننده با دیدن تبلیغ شما، جذب تبلیغ و پیام تبلیغاتی شما خواهد شد. بهتر اینکه از این پرچم در محیطهای زیر استفاده کنید.

  • نمایشگاه و همایش و سمینارها
  • کنار جاده و ورودی مجموعه های بین راهی
  • جلوی مغاره و فروشگاه
  • جلوی بنگاه املاک و نمایشگاه های خودرو
  • کافی شاپ و فست فودها

قبل از سفارش پرچم میتوانید بصورت حضوری محصولات ما را در ایران پرچم مشاهده و بهترین محصول را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

انواع مدل پرچم ساحلی

برای جذابیت بیشتر این پرچم، آنرا در فرم و طرحهای مختلفی تولید و چاپ می‌کنیم. انواع طرح این پرچم شامل:

  • پرچم بادبانی
  • پرچم قطره‌ای
  • ساحلی مستطیلی
  • ساحلی شمشیری

دید و ابعاد عالی این محصول آنرا به محبوبترین پرچم تبلیغاتی در بین مشتریان تبدیل کرده است. اگر جلب توجه افراد و نیز قیمت ارزان تبلیغات برای شما مهم است این محصول بهترین انتخاب برای شماست. در زمان وزش باد پرچم حرکت کردن و در تمام زوایا پیام تبلیغاتی را به عابران و رهگذران نمایش میدهد. این محصول را مشتریان با نام پرچم استندی یا پرچم تشریفاتی نیز می‌شناسند.

مجموعه تولیدی پرچم، ایران پرچم انواع پرچم را در طرح‌های ایران، مذهبی، مناسبتی و یا بصورت سفارش طراحی و تولید می‌کند.

ابعاد پرچم بادبانی

این نکته در زمان خرید و سفارش پرچم بسیار مهم و باید به آن دقت ویژه ای کرد. ابعاد پرچم ساحلی ۷۵×۳۰۰ یا ۷۵×۲۰۰ سانتی متر میباشد. این ابعاد خود پارچه بوده نه پایه و میله پرچم. برخی سودجویان پرچم را با پارچه کوتاهتر و به اسم پرچم ساحلی ۳ متری به فروش میرسانند. در حالیکه که فقط پایه ۳متری بوده نه پرچم. خرید پرچم از یک مجموعه معتبر و ثبت شده بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کاربرد پرچم ساحلی و بادبانی

نکته: پرچم ساحلی ۲ متری و ۳ متری  دو سایز و ابعاد این محصول در زمان تولید و چاپ پرچم است.

نظرات بسته شده است.