راهکار خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

چند روز پیش یکی از مشتریان البرز تجهیز با این مجموعه تماس گرفته و گفتند که ماشین صنعتی الکترولوکسی را دارد که در گوشه ای از انبار ، سالیان سال است قرار داده و از آن استفاده نکرده . این نکته برای البرز تجهیز بسیار شگفت آور بود زیرا مشتریانی که ماشین ظرفشویی الکترولوکس دارند با تمام توان از این دستگاه بسیار عالی و فوق العاده استفاده می کنند و نتیجه مطلوبی را دریافت میکنند. ماشین ظرفشویی ای که مشتری معرفی کرد نمونه ی ۱۲۰۰ بشقاب الکترو لوکس بود. ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ الکترولوکس یکی از قوی ترین و کارآمدترین ماشین های ظرفشویی است که در بازارهای جهانی عرضه میگردد و مشتریان گرامی سالیان سال از این دستگاه استفاده میکنند و نتایج بسیار عالی و مطلوبی دریافت میکنند . این ماشین ظرفشویی دارای پمپ های بسیار قدرتمند شست و شو و آبکشی می باشد و حتی برای مایع جلا دهنده پمپ جداگانه ای بر روی این دستگاه تعبیه شده که بعد از شست و شو و آبکشی مقدار کمی از مایع جلادهنده بر روی ظروف میپاشد تا ظروف را جلا دهد و شست و شوی عالی و فوق العاده ای را به کاربر ارائه دهد. در زیر قسمت پایین این ماشین ظرفشویی صنعتی بولیدر آبجوشی قرار دارد که آب را تا ۹۵ درجه سانتی گراد بالا میبرد. زمانیکه شست و شوی این دستگاه به پایان رسید برای آبکشی از آن بولیدر بر روی ظروف آب پاشیده می شود با حرارت بسیار بالا. بطوریکه هنگامی که شما سبد ظروف شسته شده را از دستگاه خارج میکنید تنها یک هوا به دستگاه میخورد و ظروف خشک میشود.

ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم الکترولوکس 

راهکار خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

روی هم رفته با درنظر گرفتن تمام این موارد نسبت به ماشین ظرفشویی الکترو لوکس تکنسین البرز تجهیز بسیار حیرت زده شدند. اینکه چرا مشتری این دستگاه را در گوشه ای از انبار قرار داده و سالیان سال است که از آن استفاده نمیکند و امروز تصمیم به فروش این دستگاه گرفته. بعد از گذشت ۲۴ ساعت کارشناس البرز تجهیز در محل حضور پیدا میکند و دستگاه را ملاحظه میکند. متوجه میشود که این کاربر اصلا رستورانی نداشته که بخواهد از این دستگاه استفاده بکند و حقیقتا به جای طلبی که از مشتری داشته این ماشین ظرفشویی را از آن دریافت کرده و در گوشه ای از انبار قرار داده و امروز بعد از گذشت ۲-۳ سال تصمیم به فروش این دستگاه گرفته.

در این داستان خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم میگوییم نکته ای که تکنسین البرز تجهیز ملاحظه کرد دید که این دستگاه کاملا بسته بندی شده است و بر روی بسته بندی این دستگاه خاک زیادی نشسته و این دستگاه آکبند می باشد. مسئله اینجاست اگر کاربر یا مشتری نیازی را برای خرید دستگاهی احساس نکند حقیقتا آن دستگاه ، اگر بهترین دستگاه در آن حوزه و صنعت باشد به کار آن مشتری نمی آید. اما خیلی از مشتریان هستند زمانی که دستگاهی را نیاز آن را احساس میکنند، حقیقتا با تمام وجودشان از این دستگاه استفاده میکنند. روی هم رفته این مشتری هیچگونه نیازی به این ماشین ظرفشویی صنعتی فوق العاده پیدا نکرده و اقدام به فروش این دستگاه نموده و خیلی از مشتریان دیگر هستند که منتظر این هستند که یک چنین دستگاهی در بازار حضور پیدا کند تا بتوانند آنرا خریداری بکنند زیرا امروزه بدلیل تحریم های زیادی که دچار آن شدیم و همین طور شرایطی که ایجاد شده خیلی از این ماشین آلات به ایران وارد نمیشوند و یا حداقل کم وارد می شود و ماشین ظرفشویی الکترولوکس از آنگونه ماشین آلات است که زمانیکه در بازار حضور پیدا بکند مشتریانی که نیاز به این دستگاه دارند بسیار سریع اقدام به خرید آن میکنند و امروزه نیز قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس بسیار افزایش پیدا کرده و نسبت به ۲ یا ۳ سال پیش حقیقتا قیمت بسیار زیادی به آن اضافه شده است ولی باز با تمام این اوصاف مشتریانی که نیازمند این دستگاه هستند آن مبلغ را پرداخت کرده و این دستگاه را خریداری میکنند . و در نهایت این ماشین ظرفشویی صنعتی با قیمت بسیار مناسبی به  البرز تجهیز فروخته شد و این خرید بسیار عالی و فوق العاده ای بود که این مجموعه بزرگ تولید کننده ماشین های صنعتی و همین طور انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی دچار آن شد و با ساختاری بسیار حرفه ای و فوق العاده این کار را به سرانجام رساند و تکنسین های البرز تجهیز این دستگاه را در محل تست کرده و نتیجه را به البرز تجهیز اعلام کرده و در نهایت این دستگاه توسط البرز تجهیز خریداری شده و به نمایشگاه این شرکت انتقال داده شد .

راهکار خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم چه کنیم ؟

روی هم رفته عزیزان باید بدانند برای خرید و فروش ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم و یا هر تجهیزات دیگری باید با حضور یک تکنسین آن را به سرانجام برسانند. تکنسین های البرز تجهیز در خدمت شما مشتریان گرامی هستند که هر زمانیکه نیازی را احساس کردید که دستگاهی را بصورت دست دوم میخواهید خریداری بکنید این تکنسین ها در محل حضور پیدا کرده و دستگاه را برای شما تست میکنند و تمام قسمت های آنرا آنالیز میکنند تا این دستگاه هیچ گونه ایراد و مشکلی نداشته باشد اما نکته اینجاست که بعضی از ماشین آلات همانند این ماشین ظرفشویی الکترولوکس آکبند بوده و تنها خاک بر روی آن نشسته است اما خیلی از دستگاه های دیگر هستند که سالیان سال از آن استفاده میشود و بسیار کار کرده اند و باید تمام قسمت های آن به لحاظ سلامت چک شود تا نتیجه بسیار عالی و مطلوبی از این خرید  ازآن مشتری شود زیرا اگر قطعه ای از این دستگاه ها خراب باشد در نهایت مشتری متحمل هزینه هنگفتی میشود تا آن قطعه را خریداری کرده و بتواند دستگاه را تعمیر بکند پس بهتر است هنگام خرید دستگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم حتما حضور یک تکنسین الزامی می باشد که در نهایت شما خرید بسیار عالی و فوق العاده ای را تجربه بکنید.

 

نظرات بسته شده است.