ماجرای درگیری محافظ خواننده سلام فرمانده با سرباز راهور

خواننده سرود سلام فرمانده با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن دلجویی از سرباز راهور، از وی عذر خواهی کرد.

ماجرای درگیری محافظ خواننده سلام فرمانده با سرباز راهور

ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن دلجویی از مامور پلیس راهور، از وی عذر خواهی کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ در پی بر گزاری مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ابتدایی، پلیس راهور شهرستان اقدام به اجرای طرح ترافیکی و اعمال محدودیت کرده بود که در حین اجرای طرح، خودروی مجری برنامه که قصد ورود به محدوده طرح را داشت، توسط مامورین با ممانعت مواجه شد.
در پایان مراسم و هنگام ترکِ محل، یکی از سرنشینان خودرو در مواجهه مجدد به عامل پلیس راهور مستقر پرخاش کرد که با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل، موضوع مدیریت شد.

شایان ذکر است، ساعاتی بعد ابوذر روحی و همراهان به مرکز انتظامی مراجعه و ضمن دلجویی و عذرخواهی از مامور راهنمایی و رانندگی (سرباز راهور) رضایت نامبرده را جلب می‌کند.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.

نظرات بسته شده است.