خواستگار انتقام‌جو در آتش خانه دختر موردعلاقه‌اش سوخت

در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد عامل آتش‌سوزی خواستگار دختر خانواده بوده که وقتی شب گذشته در مجلس خواستگاری جواب رد شنیده، اعضای خانواده را تهدید به گرفتن انتقام کرده است.

خواستگار انتقام‌جو در آتش خانه دختر موردعلاقه‌اش سوخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از مرگ فردی که اقدام به آتش زدن خانه‌ای در نارمک کرده بود خبر داد و گفت این فرد در همان آتشی که روشن کرده بود، جان خود را از دست داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این باره گفت:‌ بامداد امروز و در پی اعلام حریق منزلی در محله نارمک ماموران عملیات کلانتری ۱۲۷  برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند. در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد عامل آتش‌سوزی خواستگار دختر خانواده بوده که وقتی شب گذشته در مجلس خواستگاری جواب رد شنیده، اعضای خانواده را تهدید به گرفتن انتقام کرده است.
وی افزود:‌ در جریان تحقیقات مشخص شد که ساعتی بعد از مراسم خواستگاری عامل آتش سوزی به بهانه صحبت و با ترساندن اعضای خانواده وارد منزل آنان شده و اقدام به آتش زدن خانه کرده است. این فرد که ۳۴ سال سن داشت، پس از آتش زدن منزل که منجر به سوختگی کامل منزل شد خود نیز گرفتار آتش شده و در همان محل جان خود را از دست داد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه دو نفر از اعضای این خانواده دچار سوختگی سطحی شده و به بیمارستان منتقل شدند، از مردم خواست که برای جلوگیری از تکرار اینچنین وقایعی حتما در مواجهه با تهدیدات این‌چنینی پلیس ۱۱۰ را در جریان قرار دهند.

نظرات بسته شده است.