همدان/ دستور عدم ارائه خدمات بانکی به بی‌حجاب‌ها

استاندار همدان: از ارائه خدمات به کسانی که حجاب و عفاف اسلامی را رعایت نمی‌کنند خود‌داری شود.

همدان/ دستور عدم ارائه خدمات بانکی به بی‌حجاب‌ها

استاندار همدان با بیان اینکه اقناع‌سازی و فرهنگ‌سازی در اولویت برنامه‌های قرارگاه عفاف و حجاب باشد گفت: فضای عمومی جامعه باید به نوعی باشد که عدم رعایت حجاب و عفاف قبح شمرده شود.
به گزارش فارس، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان با بیان اینکه از ظرفیت سازمان‌‌های مردم‌نهاد در راستای مقابله با کشف حجاب و بی‌حجابی استفاده شود اظهار کرد: از ارائه خدمات به کسانی که حجاب و عفاف اسلامی را رعایت نمی‌کنند خود‌داری شود.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی استان همه امکانات و ظرفیت خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب اسلامی به کار گیرند افزود: اقناع‌سازی و فرهنگ‌سازی در اولویت برنامه‌های قرارگاه عفاف و حجاب باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: پلیس اماکن در یک تعامل مشخص با اصناف همدان و شهرستان‌ها، پیگیر موضوع حجاب و عفاف باشند همچنین افرادی که به امکان عمومی برای خرید و فروش ورود می‌کنند باید حتما حجاب اسلامی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های فعال در حوزه ورزش و جوانان نیز مکلف‌اند، اقدامات لازم در جهت رعایت حجاب و عفاف در مراکز ورزشی استان را انجام و اجرا کنند تصریح کرد: فضای عمومی جامعه باید به نوعی باشد که عدم رعایت حجاب و عفاف یک قبح شمرده شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند ادامه داد: بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.

وی در پایان سخنانش متذکر شد: صدا و سیما و اصحاب رسانه در حوزه ترویج حجاب و عفاف اسلامی و تقبیح بی‌حجابی و کشف حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

نظرات بسته شده است.