۱۱ کشته در تصادف سیستان و بلوچستان

سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل اصلی تصادفات است.

11 کشته در تصادف سیستان و بلوچستان

 ۱۱ نفر در تصادف دو پژو ۴۰۵ در سیستان و بلوچستان، جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه در اولین روز از بهار، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان ۱۱ نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

دکتر فریبرز راشدی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امروز در محور خاش به زاهدان رخ داد.

وی بیان کرد: پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه ۱۱ نفر در حین تصادف در دم جان باختند.

11 کشته در تصادف سیستان و بلوچستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک مصدوم این حادثه توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شد.

وی بیان کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل اصلی تصادفات است، از هم استانی های عزیز و مسافران گرامی تقاضا داریم در هنگام رانندگی از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

۳ کشته در واژگونی اتوبوس

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دقایقی قبل بر اثر واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور ایرانشهر نیکشهر ٣ نفر کشته و ٣٣ نفر مجروح شدند.

11 کشته در تصادف سیستان و بلوچستان

ایرندگانی افزود: ١٠ دستگاه آمبولانس با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان را به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل کردند.

سرهنگ کول زاده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه بر اثر لغزندگی جاده ناشی از بارندگی در کیلومتر ۲۵ محور ایرانشهر نیکشهر رخ داده است.

نظرات بسته شده است.