گزارش یک اشکال؛ چت جی پی تی به همه اجازه می دهد عناوین تاریخچه چت سایر کاربران را ببینند!

چت ربات محبوب اوپن آی محتویات آن مکالمات را فاش نمی کند، اگرچه یادآوری می کند که مکالمات هوش مصنوعی شما واقعا خصوصی نیستند.

: In this photo illustration, the welcome screen for the OpenAI "ChatGPT" app is displayed on a laptop screen on February 03, 2023 in London, England. OpenAI, whose online chatbot ChatGPT made waves when it was debuted in December, announced this week that a commercial version of the service, called ChatGPT Plus, would soon be available to users in the United States.

به گزارش رسا نشر – چت جی پی تی همچنان محبوب‌ترین چت ربات آنلاین هوش مصنوعی است، اما همچنین یک محیط بسته است که شرکت به چت‌های شما دسترسی دارد.

کاربران ChatGPT یک باگ عجیب را گزارش کردند که به آنها اجازه می داد عناوین تاریخچه چت سایر کاربران را ببینند. این فقط یکی دیگر از ویژگی‌های غیرعادی محیط بسته چت ربات هوش مصنوعی فوق‌العاده محبوب OpenAI است و یادآور تلخ دیگری است که علی‌رغم آنچه ممکن است فکر کنید، افراد دیگر، به‌ویژه خود شرکت، به آنچه برای چت ربات محله دوستانه خود ارسال می‌کنید دسترسی دارند.

روز گذشته ، چند تاپیک ChatGPT در رد ایت و توییتر نشان داد که چگونه یک نوار کناری که معمولاً تاریخچه کاربر را نمایش می دهد، عناوین سابقه سایر کاربران را نیز نشان می دهد. مشخص نیست که چرا کاربر رد ایت چند عنوان به زبان چینی و همچنین تاریخچه‌های مرتبط با ایدئولوژی‌های چینی را می‌دید. جردن ویلر، مشاور امنیت سایبری، انتخاب بسیار گسترده تری از درخواست ها را در پست روز دوشنبه توییتر به اشتراک گذاشت. او بعداً اضافه کرد که خطاهای متعدد مربوط به اتصال به شبکه را نیز دریافت می کند.

OpenAI بلافاصله به درخواست Gizmodo برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما سخنگوی شرکت اوایل روز سه‌شنبه به بلومبرگ گفت که این باگ برطرف شده است. OpenAI به‌منظور رفع اشکال، ChatGPT را موقتاً غیرفعال کرد و ربات چت اواخر روز دوشنبه دوباره آنلاین شد. این شرکت گفت که علت آن یک «نرم‌افزار منبع باز ناشناس» بوده است، اگرچه تحقیقات هنوز ادامه دارد.

از اوایل زمان گزارش سه شنبه، سابقه کاربران در ChatGPT “به طور موقت در دسترس نیست” در حالی که شرکت “در تلاش است تا این ویژگی را در اسرع وقت بازیابی کند.” ChatGPT روی مدل زبان GPT-4 اخیراً منتشر شده OpenAI اجرا می شود. مشخص نیست که آیا این مشکل به نوعی به تغییر بین مدل قبلی و نسخه فعلی مربوط می شود یا خیر.

 

نظرات بسته شده است.