دفتر رئیسی، نامه زد/ بررسی «بازگشت اینترنت به شرایط عادی» (+عکس)

موضوع «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» حسب نظر رئیس جمهور در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی و پیگیری شده و نتیجه اعلام شود.

دفتر رئیسی، نامه زد/ بررسی «بازگشت اینترنت به شرایط عادی» (+عکس)

رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با اشاره به نامه رییس دفتر رییس جمهور به وزیر ارتباطات گفت که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی در دستور کار «کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«پیرو نامه‌ام، با تشکر از حسن نظر آقای رییس‌جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار «کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت» تبدیل شد.

‏مردم و کسب و کارها منتظر تصمیمات عاجل این کارگروه برای رفع مشکل اختلالات اینترنتی و فراهم کردن دسترسی عمومی به اینترنت آزاد هستند.»

در این توییت توانگر متن نامه اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور به زارع پور وزیر ارتباطات را منتشر کرده که متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای زارع پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلام علیکم

احتراما نامه ۱۲۵۴۸۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و گزارش این دفتر در خصوص « لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد»، به استحضار رسید؛ حسب نظر رییس جمهور محترم، مقتضی است موضوع توسط کارگروه ⁧اقتصاددیجیتال⁩ دولت بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه شود.»

نظرات بسته شده است.