درباره «خبر خوش گوشتی در ایام سرور اهل بیت (ع)» : دهان ببندید و خموش باشید!

حالا یک مقام رسمی می آید و در تلویزیون رسمی کشور با اعتماد به نفس تمام و در اظهاراتی عجیب و شرم آور می گوید ایام، ایام سرور اهل بیت(ع) است و در جریان باشید که گوشت منجمد یک کیلویی هم وارد بازار کردیم!

درباره «خبر خوش گوشتی در ایام سرور اهل بیت (ع)» : دهان ببندید و خموش باشید!

عصر ایران – در کنار همه خبرهای مربوط به گوشت و قیمت آن، اظهارات اخیر “مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی” نیز واقعاً نوبر است: بخوانید و فیلمش را هم ببینید:

“من یک خبر خوش هم بدم، به هر حال ایام ایام عید هست و ایام شادمانی و سرور اهل بیت هست. مردم مشکل داشتند و می گفتند من این گوشت دو سه کیلویی منجمد را چطوری ببرم در منزل خرد کنم؟ الان یکی دو روز هست که با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و شرکت های بسته بندی، گوشت منجمد بسته بندی هم وارد بازار شده …!”

اصلاً کاری نداریم به این که قیمت گوشت الان چقدر است؛ اصلاً گیریم همان قیمتی که مسوولان می گویند درست است و ملت گوشت را می خرند به بهای مفت و ارزان ۳۰۰ هزار تومان(!)، دست وزارت جهاد کشاوزی هم درد نکند بابت حل مشکل بزرگی به نام “چطوری دو سه کیلو گوشت منجمد رو ببرم خونه خردش کنم؟” !

اما چرا این مسائل پیش پا افتاده را به اهل بیت علیهم السلام و اعیاد شعبانیه نسبت می دهید؟ واقعاً شرم اور است که با سیاست های اقتصادی فشل، قیمت گوشت به حدی بالا رفته که حتی با همان قیمت اعلامی مسوولان هم ، گوشت از سفره بسیاری از مردم ( که اکثرشان شیعه همان اهل بیت هستند) حذف شده است و حالا یک مقام رسمی می آید و در تلویزیون رسمی کشور با اعتماد به نفس تمام و در اظهاراتی عجیب و شرم آور می گوید ایام، ایام سرور اهل بیت(ع) است و در جریان باشید که گوشت منجمد یک کیلویی هم وارد بازار کردیم!

یعنی الان باید شیعیان شادمانی کنند که در ایام سرور اهل بیت(ع) وزارت کشاورزی گوشت منجمد یک کیلویی داده به بازار؟

واقعاً چرا باید بعضی ها به خود اجازه بدهند برای هر موضوع سطح پایینی نام بزرگ اهل بیت(ع) را بر زبان بیاورند؟ واقعاً این موضوع چه ارتباطی به ساحت مبارک اهل بیت(ع) دارد؟ اگر جناب ایشان بدون خرج کردن ازنام مبارک اهل بیت(ع) می گفت گوشت منجمد بسته بندی هم داریم، به جایی بر می خورد؟

خدا و رسول(ص) و اهل بیت(ع) زمانی از مسوولان راضی خواهند بود که چنان عُرضه و لیاقتی از خود نشان دهند که هیچ سرپرست خانوادهای شرمنده اهل خانه اش نباشد و الا نام بردن از اهل بیت و خلاف سیره عملی آنها حرکت کردن، نامی جز کتمان کردن ضعف ها در پشت این حریم مقدس ندارد.

پس دهان ببندید و ناکارآمدی های خود را وارد عرصه مقدسات نکنید و سر به زیر بیندازید و به کاری که برای انجامش از ملت حقوق می گیرید، مشغول شوید؛ همین!

نظرات بسته شده است.