توری پرسی در چه مواردی کاربرد دارد؟

توری ها که در گروه تولیدات مفتولی قرار می گیرند، جزء پرکاربردترین محصولات در صنایع هستند که انواع گوناگونی دارند. توری پرسی یکی از انواع توری های عرضه شده به بازار است که به دلیل شکل ظاهری خود به توری مشبک یا فنس پرسی نیز شناخته می شود. معمولا نحوه ساخت این توری به گونه ای است که چشمه های آن به صورت مستطیلی یا مربعی به چشم می خورند و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همین ویژگی باعث شده تا کاربرد توری پرسی در صنایع بسیار گسترده و وسیع باشد. در این مطلب قصد داریم با کاربرد انواع توری پرسی و موارد مصرف آن ها آشنا شویم.

توری پرسی

معرفی انواع توری پرسی

کاربرد توری پرسی با توجه به نوع و مشخصات آن تعیین می شود. همانطور که چندی پیش اشاره کردیم، این توری ها در بازار بسیار متنوع هستند و معمولا از عواملی که باعث ایجاد تنوع در این محصولات می شوند می توان به مشخصات ساخت آن ها از جمله؛ مواد و متریال به کار رفته در ساخت توری، ابعاد و وزن توری، ضخامت توری، سایز چشمه و میزان مقاومت آن اشاره کرد.

با توجه به این موارد بایستی بگوییم، متقاضیان خرید توری پرسی می بایست اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات ظاهری و ساخت محصول داشته باشند تا بتوانند به تناسب نیاز خود بهترین نوع توری را خریداری کنند. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی برای انواع توری پرسی عنوان کنیم می توانیم آن ها را در سه گروه زیر جای دهیم:

  • توری پرسی آهنی
  • توری پرسی گالوانیزه
  • توری پرسی ساخته شده از آلیاژها و فلزات کاربردی مختلف

اصلی ترین کاربرد توری پرسی

کاربرد توری پرسی در صنایع بسیار متنوع و گسترده است. صنایع زیادی را می توان نام برد که جزء متقاضیان اصلی خرید این محصول هستند. یکی از اصلی ترین موارد استفاده توری پرسی در صنایع مختلف، کاربرد آن به عنوان یک حفاظ مقاوم است که ایمنی یک منطقه بخصوص را افزایش می دهد.

با اینکه می توان از وسایل و تجهیزات مختلفی به عنوان حفاظ در صنایع استفاده کرد، اما توری پرسی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و البته قیمت مناسب جزء پرمصرف ترین و بهترین تجهیزات حفاظتی شناخته می شود. پس اگر به دنبال این هستید که امنیت یک منطقه را افزایش دهید و در عین حال هزینه کمی برای آن صرف کنید، بهتر است به سراغ توری پرسی بروید که هم استحکام قابل قبولی دارد و هم انتخابی مقرون به صرفه برای شما خواهد بود.

تفاوت متریال به کار رفته در انواع توری پرسی

در بخش های قبل با انواع توری پرسی آشنا شدیم و دانستیم که مهم ترین مولفه در تنوع این محصولات، جنس به کار رفته در ساخت آن هاست. توری پرسی آهنی، توری پرسی گالوانیزه و توری پرسی ساخته شده توسط آلیاژهای مختلف هر کدام از متریال مشخص و خاصی ساخته شده اند که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

میزان کیفیت، استحکام، مقاومت و قیمت توری های معرفی شده نیز کاملا متفاوت است و هر فردی به تناسب کاربری و نیاز خود می تواند هر کدام از این محصولات را تهیه کند. اگر تمایل به خرید توری پرسی دارید، بهتر است پیش از ثبت سفارش، اطلاعات هر محصول و فاکتورهای مهم موجود در آن ها را بررسی کرده و در نهایت کالای مناسب با شرایط کار خود را خریداری کنید.

در هنگام خرید توری پرسی باید به چه مواردی توجه کرد؟

وقتی صحبت از تنوع در یک محصول خاص می شود، لازم است در هنگام خرید آن کمی هوشیارانه تر و آگاهانه تر عمل کنیم. تنوع یعنی یک محصول خاص در برخی ویژگی ها می تواند متفاوت ظاهر شود و این مسئله تاثیر زیادی در کاربردهای آن دارد. کاربرد توری پرسی نیز همانطور که گفتیم ارتباط مستقیمی با مشخصات ساخت آن دارد. بنابراین در هنگام خرید توری پرسی بهتر است به موارد زیر دقت داشته باشید تا محصول دقیقا همان کارایی را داشته باشید که شما انتظارش را دارید.

  • جنس به کار رفته در توری
  • ضخامت توری
  • سایز و اندازه چشمه ها
  • ابعاد و ارتفاع توری
  • وزن توری
  • میزان مقاومت و استحکام توری
  • قیمت توری و تناسب آن با سطح کیفی محصول

توری پرسی چه خصوصیاتی نسبت به توری های دیگر دارد؟

خب شاید از خود سوال کنید، تفاوت توری پرسی با دیگر توری ها در چیست و علت استقبال صنایع مختلف از این محصول چه می تواند باشد؟ توری پرسی دارای خصوصیات بارزی است که در مواردی آن را از دیگر انواع توری عرضه شده به بازار متمایز می کند. از جمله مهم ترین خصوصیات توری پرسی نسبت به توری های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از آهن گالوانیزه درجه یک که باعث افزایش استحکام و مقاومت توری می شود. این مورد یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که مورد توجه صنعتگران در حوزه های مختلف قرار گرفته است. به ویژه صنایع کشاورزی و باغداری
  • تنوع بسیار بالا در توری پرسی باعث می شود تا افراد قدرت انتخاب بیشتری در خرید داشته باشند و بتوانند محصولات را دقیقا متناسب با نیاز خود خریداری کنند.
  • تنوع در ضخامت نیز جزء خصوصیات بارز این محصولات است که در نوع کاربرد توری پرسی نیز نقش و تاثیر مهمی دارد.

قیمت انواع توری پرسی را از چه سایتی می توان مشاهده کرد؟

با توجه به اینکه استفاده توری پرسی روز به روز در صنایع گسترده تر می شود، یکی از مواردی که به عنوان پارامتر مهم در نظر گرفته می شود، قیمت توری پرسی است. همانطور که می دانید با افزایش عرضه و تقاضا در بازار برای تولید و تهیه یک محصول خاص، قیمت آن نیز روند صعودی به خود می گیرد. از همین رو بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم در میان تنوع فروشگاه های عرضه کننده، فروشگاهی را انتخاب کنیم که در عین عرضه کالای باکیفیت، لیست قیمت مناسبی را به ما پیشنهاد کند.

اگر قصد خرید توری پرسی دارید، بهتر است برای استعلام قیمت توری حتما به مراکز آنلاین و نمایندگی های معتبر این محصولات سر بزنید. معمولا کارخانجات تولیدکننده و برندهای معتبر و مطرح زیادی را می توانید پیدا کنید که در این زمینه فعالیت می کنند و لیست قیمت روز کالا را با مناسب ترین شرایط در اختیار شما قرار می دهند.

نظرات بسته شده است.