ژاکت سرویس؛ پلتفرم کاریابی و استخدام فریلنسر

در حوزه دیجیتال مارکتینگ افراد زیادی به سمت بستن قرارداد با فریلنسر‌ها ‌می‌روند. در این صورت قرارداد‌های کوتاه مدت و بعد به شکل بلند مدت امکان‌پذیر بوده و برای پروژه‌های موقت خود دیگر نگران نیروی کار نیستید. متاسفانه بدقولی در فریلنسر‌ها بسیار زیاد شده و کارفرمایان زیادی هم به دنبال نپرداختن حقوق افراد در زمان مقرر هستند. ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه در کنار شماست تا بتوانید در بستری ایمن فعالیت‌های خود را در این حوزه پیش ببرید. برای اطلاع از نحوه عملکرد این شرکت، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و کاریابی

ژاکت سرویس را بشناسید

آیا پلتفرم ژاکت مارکت را می‌شناسید؟ تا کنون در این سیستم فعالیت داشته‌اید؟ اگر شما هم هنوز ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام و برون سپاری پروژه را نمی‌شناسید، کافی است سری به وبسایت این مجموعه بزنید تا با خدمات آن در حوزه دیجیتال مارکتینگ بیش‌تر آشنا شوید.

ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و کاریابی

فروش محصولات وردپرسی، تخصص اصلی این پلتفرم بوده که در کنار فروش خدمات خود آموزش‌هایی را برای بهبود وضعیت دیجیتال مارکتینگ قرار می‌دهد. البته اکنون خدمات ژاکت به محصولات وردپرسی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلفی این خدمات را دریافت کنید.

مزایای ژاکت سرویس برای فریلنسر‌ها و کارفرمایان

این امکان برای فریلنسر‌ها و کارفرمایان فراهم شده که بدون هیچ‌گونه واسطه یا پرداخت هزینه‌ای اضافی با یکدیگر همکاری کنند؛ بنابراین کارفرمایان تنها هزینه فریلنسر‌ها را پرداخت کرده و فریلنسر‌ها نیز بدون هیچ‌گونه کسری، حقوق خود را دریافت می‌کنند.

زمانی که به عنوان کارفرما وارد ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه شوید، طیف متنوعی از فریلنسر‌ها با مهارت‌های مختلف و تجربه‌هایی متفاوت را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید بر اساس بودجه و مهارتی که برای کار خود در نظر دارید، افرادی مناسب را استخدام کنید.

در سایت فیریلنسرینگ ژاکت، خدمات متنوعی انجام می‌شود. البته خدمات وردپرس جزء فعالیت‌های اصلی این سایت برای استخدام فریلنسر محسوب می‌شود؛ اما شما می‌توانید هر یک از خدمات برنامه‌نویسی، تولید محتوا، طراحی گرافیک، ترجمه، سئو، ابزار سئو و طراحی لوگو را دریافت کنید.

اگر شما هم به تازگی استارتاپ خود را راه‌اندازی کرده‌اید یا مجموعه کوچک یا متوسطی برای فعالیت دارید، بهتر است از ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه کمک بگیرید. بدین ترتیب دیگر از بابت تحویل کار‌هایی با کیفیت در زمان مقرر نگرانی نخواهید داشت.

 

همچنین برای شرکت‌های بزرگ نیز ژاکت سرویس راه حلی دارد. راه‌اندازی سرویس‌های CIP برای شرکت‌های بزرگ صورت می‌گیرد که طراحی سایت و وردپرس تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام شود؛ بنابراین از این طریق به صورت اختصاصی و متمرکز درخواست شرکت‌های بزرگ انجام می‌شود.

ژاکت سرویس چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

با وجود گسترده بودن خدماتی که در دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود؛ پیدا کردن یک پلتفرم مناسب برای انجام تمامی این خدمات با بهترین کیفیت و در زمان مناسب کمی دشوار است. ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه بوده که فضایی امن برای کافرمایان و فریلنسر‌ها از نظر شرایط استخدام، تحویل به موقع کار‌ها و پرداخت دستمزد فراهم کرده است.

اما چه خدماتی در ژاکت سرویس انجام می‌شود؟ برای انجام کدام یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ باید به این سامانه مراجعه کنیم؟ به منظور انجام هر یک از مرحله‌های راه‌اندازی یک سایت برای کسب‌وکار کوچک، متوسط یا بزرگ خود و حضور آن در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از خدمات این سایت استفاده کنید.

خدمات وردپرس

 

برای راه‌اندازی یک سایت وردپرسی و تبدیل آن به سامانه آنلاینی بزرگ که بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه کند، به خدمات وردپرس نیز نیاز خواهید داشت. مهم‌ترین خدماتی که می‌توانید در بخش وردپرس ژاکت سرویس مشاهده کنید؛ شامل موارد زیر است:

طراحی افزونه وردپرس به صورت اختصاصی

ممکن است به قابلیتی در سایت خود نیاز پیدا کنید که افزونه‌ای برای آن وجود ندارد. حتی اگر در حوزه وردپرس فعالیت می‌کنید و باید افزونه‌ای خاص را تحویل مشتری دهید؛ بهتر است از فریلنسر‌های ژاکت سرویس برای طراحی اختصاصی افزونه‌های وردپرس کمک بگیرید.

پشتیبانی وردپرس

اگر نیاز دارید بعد از مدتی محصولات و مشخصات آن‌ها را آپدیت کنید یا این آپدیت باید برای محتوا‌های سایت انجام شود، لازم است شخصی را تحت عنوان پشتیبانی وردپرس استخدام کنید. حتی این فرد می‌تواند برای رفع مشکلات فنی و پاسخ دهی به کاربران فعالیت کند.

طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی

برای ایجاد قالبی منحصربه‌فرد در سایت یا فعالیت در حوزه توسعه وردپرس به طراحی قالب‌های اختصاصی وردپرس نیاز پیدا می‌کنید. در این سایت فریلنسرینگ کارجویان زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. توسعه وردپرس نیز یکی دیگر از خدماتی است که انجام می‌شود.

 

خدمات طراحی گرافیکی

 

در حوزه گرافیک نیز می‌توانید از خدمات ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه استفاده کنید. طراحی لوگو یکی از پرطرفدارترین خواسته‌های مشتریان بوده که از طریق این پلتفرم انجام می‌شود. البته ژاکت در زمینه‌های دیگر مانند طراحی اینفوگرافی، برند بوک، رابط کاربری و طراحی قالب پست و استوری برای اینستاگرام فعالیت دارد.

وجه تمایز ژاکت سرویس نسبت به پلتفرم‌های مشابه

با جست‌وجو در اینترنت می‌توانید پلتفرم‌های زیادی را پیدا کنید که بستری برای برقراری ارتباط میان کارفرما و فریلنسر فراهم کرده‌اند. اما چرا ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر را برای این کار انتخاب کنیم؟ در این بخش قصد داریم توضیح دهیم که چرا برای استخدام فریلنسر به ژاکت سرویس مراجعه کنید. همچنین این پلتفرم محل مناسبی برای پروژه‌یابی محسوب می‌شود.

یافتن بهترین فریلنسر در کوتاه‌ترین زمان

در این سایت فیریلنسرینگ، باید فردی را پیدا کنید که مهارت‌هایی کاملا متناسب با نیاز‌های پروژه شما داشته باشد؛ بنابراین لازم است شرایطی مانند میزان دستمزد؛ مدت زمان تحویل پروژه و.. را در نظر بگیرید. برای اینکه از طریق این سایت بتوانید با فریلنسر‌ها همکاری کنید؛ دو راه دارید:

اولین راه

وارد صفحه خدمات مورد نظر خود مانند پشتیبانی ورد پرس شوید. در این بخش لیست زیادی از فریلنسر‌های این حوزه را مشاهده می‌کنید که اطلاعات هر یک قابل مشاهده است. شما می‌توانید نام کامل فریلنسر و پروفایل آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین مواردی نظیر خدماتی که از طریق این شخص ارائه می‌شود، شروع تعرفه دستمزد فرد برای انجام کار‌ها، پروژه‌های در حال انجام و امتیازات ثبت شده از سوی دیگران نیز قابلیت بررسی دارند.

البته باز هم ژاکت سرویس کار را برای شما راحت کرده است. به‌گونه‌ای که اگر در همان صفحه بمانید در بخش راست فیلتر‌هایی را برای انتخاب فریلنسر را مشاهده می‌کنید. برای مثال جستجوی افراد جویای کار از طریق فیلتر‌هایی از جمله محدوده قیمت، زمان تحویل و زمان پاسخگویی انتخاب کنید.

دومین راه

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید برای استخدام فریلنسر به کار بگیرید؛ تعریف پروژه در ژاکت سرویس است. در این صورت پروژه شما هم در میان صفحه پروژه‌ها قرار می‌گیرد. سپس یک فریلنسر با جستجو در صفحه پروژه‌ها می‌تواند پروژه شما را پیدا کرده و در صورت مناسب بودن شرایط با شما همکاری خود را آغاز کند.

ژاکت به عنوان بستری برای مذاکرات فریلنسر‌ها

در صورت پیدا کردن فریلنسری که متناسب با شرایط شما بوده می‌توانید از طریق همین پلتفرم با شخص مورد نظر در ارتباط باشید و پیغام بگذارید؛ بنابراین با یافتن فریلنسر از طریق ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه می‌توانید در همین سامانه ارتباط داشته باشید.

 

برای تحویل پروژه و پرداخت دستمزد نگران نباشید

تحویل پروژه و پرداخت دستمزد‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فریلنسر‌ها محسوب می‌شود. اما در ژاکت سرویس برای این مشکل نیز راه حلی وجود دارد، اما چگونه؟ بعد از عقد قرارداد با فریلنسری که متناسب با نیاز‌های پروژه شما است؛ می‌توانید قرار‌هایی که برای تحویل پروژه یا پرداخت دستمزد‌ها در نظر دارید را به‌امانت بگذارید. این تضمین خوبی برای فریلنسر‌ها و کارفرمایان محسوب می‌شود.

وجود ۲ بخش پروژه و سرویس به طور همزمان

اگر شما هم به دنبال پروژه‌یابی هستید یا یکی از نیاز‌های پروژه شما، استخدام یک فریلنسر است. بهتر است با مراجعه به ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه از امکانات تعریف سرویس یا پروژه در این سایت فریلنسرینگ استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات متمایز ژاکت سرویس، همین بخش‌ها از سایت است.

ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و کاریابی

۱) کارفرما نیاز تجاری خود را در قالب پروژه ثبت کرده و شخصی که مهارت‌های متناسب را داشته باشد؛ قیمت پیشنهادی خود را می‌گذارد.

۲) این امکان برای کارفرمایان نیز فراهم می‌شود که با در نظر گرفتن امکانات و بودجه‌ای که دارند یکی از فریلنسر‌ها را انتخاب کنند.

۳) به عنوان فریلنسر می‌توانید پیشنهادات خود را حتی در پروژه‌های بلند مدت بدون پرداخت هیچگونه مبلغی ثبت کنید.

با وجود این ویژگی‌ها، ژاکت محل خوبی برای فریلنسر‌هایی که مهارت‌هایی در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ دارند، به حساب می‌آید. بنابراین علاوه بر خدمات وردپرس به عنوان فعالیت اصلی این سایت، در حوزه‌های دیگری مانند طراحی لوگو، سئو سایت، تولید محتوا و.. فعالیت کنید.

در این مطلب به طور کامل در مورد خدمات ژاکت سرویس؛ پلتفرم استخدام فریلنسر و برون سپاری پروژه توضیح دادیم. شما می‌توانید برای خدمات وردپرسی یا طراحی گرافیک پروژه‌های خود از این سایت برای استخدام فریلنسر کمک بگیرید. همچنین اگر می‌خواهید به عنوان فریلنسر در فضایی امن با بهترین کارفرمایان مشغول به کار شوید؛ ژاکت بهترین پلتفرم برای پروژه‌یابی فریلنسر‌ها محسوب می‌شود.

در انتها توصیه می‎کنیم برای ارتباط با کارشناسان ما یکی از راه‌های ارتباطی زیر را انتخاب کنید:

تکمیل فرم تماس با ما در سایت ژاکت سرویس به آدرس service.zhaket.com

و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۵۶۴

 

نظرات بسته شده است.