واکنش دروازه‌بان ملاثانی به گاز گرفتن بازیکن حریف: مگر من لوئیس سوارزم؟!

اسد عبادی در مورد ادعای باشگاه سایپا مبنی بر اینکه دروازه‌بان استقلال ملاثانی پای بازیکن ما را گاز گرفته، اظهار داشت: مگر من بازیکن و آدم بی شخصیتی هستم؟! اصلا چنین کاری انجام نداده‌ام. الان که این حرف را زدید یاد آن بازیکن اروگوئه‌ای افتادم( سوارز) من چنین بازیکنی نیستم. این حرف‌ها هم به دلیل جر و بحث من با محمود فکری سرمربی سایپا منتشر شده است.

واکنش دروازه‌بان ملاثانی به گاز گرفتن بازیکن حریف: مگر من لوئیس سوارزم؟!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: من آدم بی شخصیتی نیستم که کسی را گاز بگیرم. مگر من مثل سوارز بازیکن اروگوئه‌ایی هستم؟!

به گزارش فارس؛ اسد عبادی در مورد ادعای باشگاه سایپا مبنی بر اینکه دروازه‌بان استقلال ملاثانی پای بازیکن ما را گاز گرفته، اظهار داشت: مگر من بازیکن و آدم بی شخصیتی هستم؟! اصلا چنین کاری انجام نداده‌ام. الان که این حرف را زدید یاد آن بازیکن اروگوئه‌ای افتادم( سوارز) من چنین بازیکنی نیستم. این حرف‌ها هم به دلیل جر و بحث من با محمود فکری سرمربی سایپا منتشر شده است.

وی افزود: بر سر مسایل داوری با فکری بحث کردم اما در پایان مسابقه هم با او آشتی کردم به هر حال محمود فکری استقلالی است و نمی‌شود کاریش کرد! من خودم از طرفداران دو آتشه استقلال هستم.

دروازه‌بان استقلال ملاثانی در مورد اینکه باشگاه سایپا مدعی است تماشاگران تیم شما شیشه اتوبوس این تیم را شکسته عنوان کرد: بازی ۵ تماشاگر داشت و هیچ مساله‌ای خاصی هم نبود. چه کسی شیشه اتوبوس آنها را شکسته است؟ من هم کاپیتان تیم استقلال ملاثانی هستم. همه کارهای دیگر این تیم را انجام می‌دهم به همین دلیل همیشه در بازی‌های خانگی آخرین نفری هستم که از ورزشگاه خارج می‌شوم. چه کسی شیشه اتوبوس سایپا را شکسته است؟ محمود فکری همیشه از این کارها می‌کند.

واکنش دروازه‌بان ملاثانی به گاز گرفتن بازیکن حریف: مگر من لوئیس سوارزم؟!

 

نظرات بسته شده است.