بازیگر پیشکسوت: انقلاب به نفع گوگوش بود / او از دست طلبکاران نجات یافت

با دستگیر کردن طلبکاران، پس از انقلاب، گوگوش ناخودآگاه با طلبکاران خود بی‌حساب شد و اتفاقا ایران و انقلاب اسلامی او را نجات داد.

بازیگر پیشکسوت: انقلاب به نفع گوگوش بود / او از دست طلبکاران نجات یافت

هوشنگ توکلی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تئاتر درمصاحبه‌ای با خبر آنلاین درباره شرایط هنرمندان بعد از انقلاب  حرف زده است . درباره گوگوش (فائقه آتشین) گفته است که انقلاب برای او خوب بود.

وکلی: موضوع ایشان بیشتر سیاسی شد. کسانی که بی دلیل و با دلیل به سمت سیاست رفتند بیشتر آسیب دیدند و گوگوش یکی از آن‌ها بود. آن‌ها که سیاسی نشدند باقی ماندند. اما به طور کلی حمله اول به سوی بانوان سینما بود و ادامه هم پیدا کرد. کسانی که سینمای لمپنی را تبلیغ می‌کردند توانستند ادامه دهند، چون مردم دوستشان داشتند و جامعه ما انقلابی بود. به همین دلیل آن هنرمندان بیشتر دوام آوردند و شنیدم برخی‌هایشان برگشتند و کار می‌کنند.

گوگوش

از هوشنگ توکلی  پرسیده شده است که : به بحث مجوزها اشاره کردید اما فائقه آتشین (گوگوش) ادعا کرده بود که اجازه کار به او داده نشد، درست است؟

می‌خواهم بگویم در این مسیر آقایان کمی کمتر اذیت شدند ولی انقلاب نه تنها به ضرر خانم گوگوش نبود بلکه به ایشان کمک هم کرد، چون گوگوش کلی چک و سفته در دست دیگران داشت که مجبور بود برای آن‌ها در کاباره‌ها کار کند. زمانی که انقلاب شد گوگوش به ایران پناه آورد و تمام قوانین بعد از انقلاب به او کمک کرد.

با دستگیر کردن طلبکاران، پس از انقلاب، گوگوش ناخودآگاه با طلبکاران خود بی‌حساب شد و اتفاقا ایران و انقلاب اسلامی او را نجات داد. اما اینکه نتوانست فعالیت کند، اتفاقی بود که برای همه هنرمندان رخ داد اما گوگوش یکی از افرادی بود که از یک جنبه‌هایی ضرر نکرد.

نظرات بسته شده است.