سفارش لباس مرد عنکبوتی بچه گانه با قیمت مناسب در سایز بندی مختلف

سفارش لباس مرد عنکبوتی بچه گانه با قیمت مناسب در سایز بندی مختلف همه کودکان به قهرمانان کارتونی که با شخصیت‌های شرور مبارزه می‌کنند و آن‌ها را شکست می‌دهند، علاقه‌مند هستند.

همه کودکان به قهرمانان کارتونی که با شخصیت‌های شرور مبارزه می‌کنند و آن‌ها را شکست می‌دهند، علاقه‌مند هستند. اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی نیز یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی در بین کودکان می‌باشد که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این شخصیت نه تنها در بین کودکان، بلکه در بین بزرگسالان نیز علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. اگر کودک شما به این شخصیت جالب و بامزه علاقمند می‌باشد، می‌توانید با خرید لباس مرد عنکبوتی او را خوشحال کنید.

سفارش لباس مرد عنکبوتی بچه گانه با قیمت مناسب در سایز بندی مختلف

 

مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن چه کسی است؟

مرد عنکبوتی یا Spider Man یکی از ابرقهرمان‌های خیالی می‌باشد که توسط شرکت مارول در ابتدا در کتاب‌های کامیک معرفی شد. استن لی که نویسنده‌ای حرفه‌ای و خلاق بود، این شخصیت دوست داشتنی را تولید و استیو دیتکو به عنوان طراحی چیره‌دست آن را خلق کرد. پس از اینکه مرد عنکبوتی طرفداران زیادی پیدا کرد، کمپانی سونی امتیاز ساخت و تولید فیلم سینمایی آن را دریافت کرد. تا این لحظه هشت انیمیشن مرد عنکبوتی ساخته شده است که محبوب‌ترین آن‌ها در بین کودکان و بزرگسالان، مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی می‌باشد.

لباس مرد عنکبوتی چیست؟

لباس اسپایدرمن جزو لباس‌های رده سنی کودکان می‌باشد که از روی شخصیت اسپایدرمن طراحی شده است. کودکان شما با پوشیدن این لباس شبیه به مرد عنکبوتی می‌شوند و می‌توانند در نقش خود بیشتر فرو روند. لباس مرد عنکبوتی با تار، هر آنچه یک کودک برای ابرقهرمان شدن نیاز دارد را در اختیار او قرار می‌دهد. از آنجایی که مرد عنکبوتی با بدی و شرارت مبارزه می‌کند، الگوی بسیاری از کودکان می‌باشد. شما با خرید این لباس برای فرزند خود می‌توانید درس‌های زیادی مانند قدرت، مقاومت، مبارزه با بدی و … را به او آموزش دهید. این لباس فقط مختص پسر بچه‌ها نیست و دختر بچه‌ها نیز در صورت علاقه می‌توانند آن را به تن کنند و به این شخصیت تبدیل شوند.

طراحی این لباس به گونه‌ای می‌باشد که دقیقا از روی لباس خود مرد عنکبوتی الگوبرداری شده است و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد. همین مسئله باعث علاقه کودکان به آن شده است. لباس‌های طرح مرد عنکبوتی دارای رنگ قرمز و آبی هستند و با طرح تار عنکبوت، درست همانند لباس اصلی می‌باشند.

سفارش لباس مرد عنکبوتی بچه گانه با قیمت مناسب در سایز بندی مختلف

 ست کامل لباس مرد عنکبوتی به همراه لوازم جانبی

 

علاوه بر لباس مرد عنکبوتی فروشگاه اینترنتی میلی جون تمامی اقلام همراه لباس را به صورت ست کامل به شما مشتری گرامی عرضه می‌کند. این اقلام شامل: دستکش، جوراب، ماسک، دستگاه تار انداز و… است که همگی جنس اورجینال هستند. نوع ماسک مورد استفاده در لباس مرد عنکبوتی همچنین نشان دهنده آن است که شما باید محصولاتی را انتخاب و خریداری کنید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

به هر اندازه که خرید شما کامل باشد احساس شور و هیجان برای کودک تان نیز بیشتر است.  برای مشاهده ست کامل لوازم جانبی می‌توانید به قسمت «اقلام لباس مرد عنکبوتی» در بالای صفحه مراجعه نمایید.

لباس مرد عنکبوتی بچه گانه شامل چه مواردی است؟

 

لباس مرد عنکبوتی به همراه اقلامی به فروش می‌رسد که عبارتند از:

بلوز و شلوار

بخش اصلی این لباس، بلوز و شلوار هستند که از گردن تا مچ پای کودک را می‌پوشانند. این لباس‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که کودک می‌تواند آن را به راحتی به تن کند و از جنس لطیف آن لذت ببرد. در جلوی شکم بلوز لباس طرح اسپایدرمن برجستگی‌های مقاومی طراحی شده است که شبیه به سیکس پک هستند. رنگ لباس ترکیبی از قرمز و آبی می‌باشد و به دلیل شباهت زیادی که با لباس اصلی دارد، کودکان را هیجان‌زده می‌کند. بلوز و شلوار در اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند که هر یک از آن‌ها برای رده سنی متفاوتی مناسب می‌باشند. علاوه بر این، قیمت لباس مرد عنکبوتی بر اساس سایز آن تعیین می‌شود و سایزهای بزرگتر قیمت بالاتری دارند.

ماسک

پکیج لباس مرد عنکبوتی شامل یک عدد ماسک اسپایدرمن نیز می‌باشد. این ماسک شبیه به کلاه است و فقط چشمان کودک قابل مشاهده هستند. جنس این ماسک به گونه‌ای است که به راحتی بر روی سر کودک می‌ایستد و او را اذیت نمی‌کند.

دستکش

همانطور که حتما همه شما می‌دانید، مرد عنکبوتی دارای دستکش‌هایی به رنگ قرمز بود. برای این لباس بچه گانه نیز دستکش قرار داده‌اند تا کودک بتواند خود را مرد عنکبوتی واقعی تصور کند.

جوراب

برای تکمیل این ست، یک جفت جوراب با طرح مرد عنکبوتی نیز قرار داده‌اند که در رنگ مشکی و قرمز می‌باشد. کودکان می‌توانند این جوراب‌ها را با لباس‌های دیگر خود هم بپوشند.

 

سفارش لباس مرد عنکبوتی بچه گانه با قیمت مناسب در سایز بندی مختلف

لباس اسپایدرمن، هدیه‌ای منحصر به فرد

 

لباس طرح مرد عنکبوتی یکی از لباس‌های طراحی شده برای کودکان است. این لباس که برگرفته از کارتون اسپایدرمن می‌باشد، در رنگ مشکی و قرمز به فروش می‌رسد. لباس طرح اسپایدرمن نه تنها برای بازی کودکان قابل استفاده است؛ بلکه از آن برای جشن‌ها و تولدها نیز می‌توانید استفاده کنید. فروشگاه میلی جون به شکلی تخصصی در زمینه فروش لباس‌های کارتونی مخصوص کودکان فعالیت می‌کند. شما می‌توانید لباس‌ شخصیت‌های کارتونی مختلف مانند مرد عنکبوتی را از این فروشگاه تهیه کنید و کودک خود را شگفت‌زده نمایید. لازم به ذکر است که این فروشگاه محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند و از هر کجای ایران که هستید می‌توانید سفارش خود را در کمترین زمان ثبت نمایید.

سفارش لباس مرد عنکبوتی بچه گانه با قیمت مناسب در سایز بندی مختلف

 

 

نظرات بسته شده است.