علی کریمی: از عزاداران واقعی امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم

علی کریمی: از عزاداران واقعی امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم

علی کریمی: از عزاداران واقعی امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم

 علی کریمی: در چند روز اخیر برخی افراد قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود را داشتند، روی صحبت من عده‌ای هستند که ۳۶۵ روز سال به معشیت مردم بی توجه می‌مانند و با نذری دادن در ۱۰ روز محرم دنبال جلب نظر هستند و یا …!! پیشنهاد من فقط این بود که در این اوضاع کشور می‌توانیم نذرهای دیگری هم انجام دهیم همین.

علی کریمی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از عزاداران حضرت امام حسین (ع) عذرخواهی کرد و نوشت: حسینی بمانیم و حسینی زندگی کنیم.
به گزارش ایرنا؛ علی کریمی امروز پیامی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
او نوشت: نیازی به گفتن نیست که من هم مثل همه شما از کودکی شوق رسیدن به دهه محرم را داشتم و با گذشت زمان این ارادت را حفظ کردم.
در چند روز اخیر برخی افراد قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود را داشتند، روی صحبت من عده‌ای هستند که ۳۶۵ روز سال به معشیت مردم بی توجه می‌مانند و با نذری دادن در ۱۰ روز محرم دنبال جلب نظر هستند و یا …!!
 این عزاداری پیش از ما بوده و پس از ما نیز خواهد ماند، در این میان هر کسی برای رضای خدا و با نیتی خالص برای هر حاجت خود نذری می‌دهد، دمش گرم و نذرش قبول.
 پیشنهاد من فقط این بود که در این اوضاع کشور می‌توانیم نذرهای دیگری هم انجام دهیم همین.
 آنها که با نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی‌شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب امام حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات و طرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم چون در این مکتب افترا، بددهنی، بی ادبی جایی ندارد که البته مردم فرق ریا و نیت پاک و خالص را تشخیص می‌دهند با اینکه مخاطب من عده‌ای خاص بودند اما از عزاداران واقعی امام حسین  (ع) عذرخواهی می‌کنم و دست‌هایشان را می‌بوسم. قضاوت با مردم، حسینی بمانیم و حسینی زندگی کنیم.)

نظرات بسته شده است.