بازداشت شدگان حادثه آبادان به ۸ نفر رسید

رئیس دادگستری خوزستان: دادستان استان و شهرستان پیگیر چگونگی این موضوع هستند و با تمامی عواملی که ترک فعل یا نظارت ناقص داشته باشند برخورد خواهند کرد و پس از بررسی دقیق نتایج به آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

بازداشت شدگان حادثه آبادان به ۸ نفر رسید

رئیس دادگستری خوزستان گفت: تعداد بازداشت شدگان حادثه ریزش برج متروپل آبادان به ۸ نفر رسید و برخورد قاطعی با تمامی کسانی که نقش مستقیم و غیرمستقیمی در این حادثه داشتند صورت خواهد گرفت.
به گزارش فارس، علی دهقانی رئیس دادگستری خوزستان امروز در بازدید از محل حادثه ریزش برج متروپل آبادان، اظهار کرد: تعداد بازداشت  شدگان حادثه متروپل آبادان به ۸ نفر رسید که به غیر از مالک و پیمانکار این طرح۶ نفر دیگر از نیروهای شهرداری آبادان و ناظران این طرح در بین احضار شدگان حضور دارند.
وی گفت: دادستان استان و شهرستان پیگیر چگونگی این موضوع هستند و با تمامی عواملی که ترک فعل یا نظارت ناقص داشته باشند برخورد خواهند کرد و پس از بررسی دقیق نتایج به آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 رئیس دادگستری خوزستان افزود: ورود به به موقع دستگاه قضا به موضوعات مختلف از جمله وظایف اصلی این دستگاه در جهت حمایت از حقوق مردم و پیگیری مشکلات آنها است.
 ‏
دهقانی ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار در این حادثه، عنوان کرد: دادگستری استان رسیدگی ویژه نسبت به این حادثه خواهد داشت، از این رو برخورد قانونی و قاطعی با تمامی مسببان و کسانی که نقش مستقیم و غیرمستقیمی در این حادثه داشتند – بر اساس میزان تقصیر – صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در اولویت کاری دادگستری استان خوزستان قرار دارد، بیان کرد: اگر این حادثه عمدی باشد باید تقصیر افراد در آن مشخص شود.

نظرات بسته شده است.