واکنش امام جمعه کرج به ماجرای شکایت و حبس ۶ ماهه برای خبرنگار

آیت الله حسینی همدانی: همواره به موارد این‌چنینی که به من نسبت داده شده است ورود نکرده‌ام و همه آنانی که به من تهمتی زدند را نیز در شب‌های قدر بخشیدم.

واکنش امام جمعه کرج به ماجرای شکایت و حبس ۶ ماهه برای خبرنگار

امام جمعه کرج گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها که توسط دولت اجرایی شده برای حمایت از اقشار محروم و کم شدن شکاف اقتصادی صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ اردیبهشت کرج در خصوص حواشی اخیر با بیان اینکه بنده شکایتی نسبت به هیچ موضوعی نداشته و ندارم و برای این عزیزان طلب مغفرت می‌کنم، گفت: چند روزی است که مطلبی در فضای مجازی مطرح شده و نسبت‌هایی به بنده و دستگاه‌ها داده‌اند، قصد داشتم مفصل به شرح نکاتی بپردازم اما دیدم دستگاه قضا به خوبی بخشی از مطالب را توضیح داده است.

وی افزود: دستگاه قضا باید با صلابت مسیر خود را براساس داده‌هایی که دارد طی کند و ماهم دخالتی نمی‌کنیم.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: همواره به موارد این‌چنینی که به من نسبت داده شده است ورود نکرده‌ام و همه آنانی که به من تهمتی زدند را نیز در شب‌های قدر بخشیدم.

وی در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به لزوم توجه به موضوع جمعیت و خانواده تصریح کرد: سیاست‌های کلی خانواده که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند، لحاظ شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن می‌خواهد القا کند که نظام توانایی لازم را ندارد و نمی‌تواند اهداف خود را عملیاتی کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته با انواع دسیسه‌ها رو به رو شده اما هر روز پیشرفت‌هایی به مراتب بزرگتر از گذشته را داشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا این آرزو که مردم ایران دست از اهداف انقلاب برمی‌دارند و استقلال و عزت خود را به کنار می‌گذارند را به گور خواهد برد.

امام جمعه کرج به موضوع اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها هم اشاره و تصریح کرد: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها که توسط دولت اجرایی شده است برای حمایت از اقشار محروم و کم شدن شکاف اقتصادی صورت گرفت.

وی افزود: جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی نیز از دیگر اهداف اصلاح نظام یارانه‌ها است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اگرچه در تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد اما باید در توزیع نظارت‌های مستمر و اثرگذار صورت گیرد و با دلالان و محتکران برخورد جدی شود.

نظرات بسته شده است.