گلکسی زد فلیپ ۴ با اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

هرچه به زمان معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به دستمان می‌رسد و حالا هم گلکسی زد فلیپ ۴ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که بخشی از مشخصاتش را در اختیارمان قرار می‌دهد. همچنین ظرفیت باتری این دستگاه هم افشا شده است.

 

 

این گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-F721U و اسم رمز Taro در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده که از تجهیز آن به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس خبر می‌دهد.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۴

طبق گیک‌بنچ، این گوشی سامسونگ به تراشه‌ای با حداکثر فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز مجهز شده است که انتظار می‌رود این هسته همان Cortex-X2 باشد. چیپ مورد استفاده در گوشی تاشو سامسونگ همچنین دارای سه هفته با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز است که انتظار می‌رود Cortex-A710 باشد. در نهایت هم با چهار هسته کم‌مصرف Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز روبه‌رو هستیم.

گلکسی زد فلیپ 4

گلکسی زد فلیپ ۴ با ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ در گیک‌بنچ رویت شده و توانسته در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۲۷۷ و ۳۶۴۲ را کسب کند. بنابراین با گوشی هوشمند قدرتمندی روبه‌رو هستیم و سامسونگ یک گوشی تاشو پرچمدار کامپکت روانه بازار می‌کند.

در کنار گیک‌بنچ، این محصول در دیتابیس ۳C هم مشاهده شده که از ظرفیت باتری ۳۵۹۵ میلی آمپر ساعتی آن خبر می‌دهد. طبق اسناد، سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از دو باتری استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها با پارت نامبر EB-BF723ABY، ظرفیتی برابر ۲۵۵۵ میلی آمپر ساعت دارد و باتری دوم با پارت نامبر EB-BF724ABY، از ظرفیت ۱۰۴۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد.

گلکسی زد فلیپ 4

اگرچه در مجموع با ظرفیت ۳۵۹۵ میلی آمپر ساعت روبه‌رو هستیم، اما سامسونگ احتمالا برای بازاریابی از ظرفیت ۳۶۰۰ یا ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. در هر دو صورت با باتری بزرگتری نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی زد فلیپ ۳ روبه‌رو می‌‎شویم.

گلکسی زد فلیپ 4 با اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

نظرات بسته شده است.