واکنش باشگاه پرسپولیس به اتفاقات دیدار با تراکتور

باشگاه پرسپولیس در واکنش به نیمه کاره ماندن دیدار با تراکتور، مدعی شد:‌ “سنگ‌اندازی‌ها از همان زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه شروع شد. در حالی که یحیی گل‌محمدی به همراه دستیارش عسگری مشغول بازدید زمین و کیفیت چمن بودند به سمت آنها سنگ پرتاب شد که به پهلوی عسگری برخورد کرد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به اتفاقات دیدار با تراکتور

باشگاه پرسپولیس به اتفاقات عجیب دیدار مقابل تراکتور تبریز واکنش نشان داد.
به گزارش ایرنا؛ باشگاه پرسپولیس در واکنش به نیمه کاره ماندن دیدار با تراکتور، مدعی شد:‌ “سنگ‌اندازی‌ها از همان زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه شروع شد. در حالی که یحیی گل‌محمدی به همراه دستیارش عسگری مشغول بازدید زمین و کیفیت چمن بودند به سمت آنها سنگ پرتاب شد که به پهلوی عسگری برخورد کرد.
با شروع گرم کردن بازیکنان، فحاشی و پرتاب سنگ به سمت بازیکنان ادامه پیدا کرد و نمایندگان پرسپولیس به ناظر بازی تذکر دادند که بازیکنان تیم با شروع بازی در این شرایط امنیت ندارند. پیش از آغاز بازی گل‌محمدی با توجه به محرومیت از حضور روی نیمکت، قصد داشت به جایگاه ویژه برود، با پرتاب اشیا و سنگ و آجر از سوی هواداران میزبان بدرقه شد؛ آن هم در شرایطی که نیروی انتظامی او را مشایعت می‌کرد.”
تراکتور تبریز عصر پنجشنبه از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام (ره) میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در اواسط نیمه دوم به دلیل سنگ‌پرانی هواداران میزبان و شرایط نامناسب، نیمه تمام ماند.

نظرات بسته شده است.