برخورد با “فشن شوی عروس” / دادستان: “بهارستان” شهر عاشوراییان است نه جای هنجارشکنی

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان: با وجود این که این مراسم با مجوز قانونی برگزار شده بود، اما به دلیل عدم نظارت صحیح از سوی متولیان برگزاری مراسم با متخلفین برخورد و به رئیس اداره‌ی صمت و اصناف تذکرات لازم داده شده تا منبعد چنین پدیده زشتی رخ ندهد.

برخورد با "فشن شوی عروس" / دادستان: "بهارستان" شهر عاشوراییان است نه جای هنجارشکنی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان (استان تهران) از برخورد دادستانی با مسئله برگزاری فستیوال برترین‌های عروس که در فضای مجازی در حال باز نشر است خبر داد.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان، فستیوالی با محوریت “فشن شوی عروس” برگزار کرد.

در همین رابطه دادستان بهارستان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با تأکید بر صیانت از حقوق عامه مردم اظهار داشت: هرگونه هنجارشکنی و بالاخص برگزاری مراسم در اماکن و معابر عمومی که مغایر با شئونات مذهبی و ملی باشد و منجر به جریحه‌دار کردن اعتقادات مردم شود دارای پیگرد قضائی است.

صادقی تصریح کرد: یقیناً با مسببین این حادثه ناگوار با قاطعیت و وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد و تحقیقات مقدماتی در این زمینه نیز آغاز شده است.

وی تأکید کرد: دادستانی به مسئله برگزاری فستیوال برترین‌های عروس که در فضای مجازی در حال باز نشر است طبق قانون پیگیری‌های خود را انجام خواهد داد و به دغدغه مردم و امت حزب‌الله و جامعه مذهبی لبیک گفته است.

همچنین در ادامه عبدالله نوحی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از تشکیل جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف خبر داد و گفت: دستگاه‌های مربوط مسئله برگزاری فستیوال برترین عروس در بهارستان را پیگیری می‌کنند و طبق قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

وی افزود: شهرستان بهارستان شهرستان عاشوراییان است و این شهرستان جای هنجارشکنی نیست و اجازه نمی‌دهیم با احساسات مردم بازی شود.

فرماندار بهارستان ابراز داشت: توده مردم، امامان جمعه، روحانیت معزز و خانواده‌های شهدا به برگزاری فستویال عروس به شکل نامتعارف در بهارستان معترض بودند که این اقدام غلط توسط دستگاه‌های نظارتی و قضایی پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این خصوص گفت: در پی برگزاری مراسم فستیوال عروس توسط اتحادیه آرایشگران زنانه و حاشیه سازی‌های ایجاد شده در فضای مجازی عوامل برگزار کننده این مراسم احضار و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد.

سرهنگ علیزاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در جریان رسیدگی به این موضوع دو تالار پلمپ و مدیران و همچنین رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه احضار و پرونده قضای برای متخلفین تشکیل شد.

وی ادامه داد: با وجود این که این مراسم با مجوز قانونی برگزار شده بود، اما به دلیل عدم نظارت صحیح از سوی متولیان برگزاری مراسم با متخلفین برخورد و به رئیس اداره‌ی صمت و اصناف تذکرات لازم داده شده تا منبعد چنین پدیده زشتی رخ ندهد.

نظرات بسته شده است.