حاشیه های کنسرت تتلو در ترکیه

چند روز پس از برگزاری کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه، حاشیه های این کنسرت ادامه دارد.

حاشیه های کنسرت تتلو در ترکیه

به گزارش رسانشر امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلو خواننده رپ فارسی ساکن ترکیه که طرفداران بسیاری مخصوصاً در بین نوجوانان و جوانان دارد، بار دیگر در استانبول ترکیه کنسرت خود را با حضور ۴ هزار نفر برگزار کرد. همچون کنسرت قبلی، این خواننده حاشیه های بسیاری قبل و بعد از این کنسرت به وجود آمده است. البته این کنسرت نسبت به برنامه قبلی او دارای یک ویژگی مهم تر و حاشیه بزرگ تری هم همراه داشت. سحر قریشی ، بازیگر زن پر حاشیه ایرانی ، با اعلام خبر ارتباطش با امیر تتلو در ماههای گذشته بمب بزرگی را منفجر کرده بود. اگرچه همه از این رابطه و کم و کیف آن با خبر هستند اما شایعه بزرگی که فن پیج ها و هواداران تتلو به راه انداخته بودند. و آن چیزی نبود جز:

خواستگاری امیر تتلو از سحر قریشی در کنسرت ترکیه!

کنسرت برگزار شد. سحر قریشی هم به همراه مادرش در کنسرت حضور داشت. اما، هیچ خواستگاری و مراسم مشابهی در این کنسرت شکل نگرفت. و مشخص شد که این شایعه، بیشتر برای به فروش رفتن بلیت های کنسرت و جو زدگی هواداران هر دو هنرمند منتشر شده است!

 

کنسرت تتلو با حضور ۴ هزار نفر برگزار شد. و بر خلاف کنرست قبلی با نظم بهتر و بدون حاشیه ها و درگیری های بیرون سالن کار به پایان رسید. اگر این یک نکته مثبت را به فال نیک بگیریم، اما در زمان برگزاری حواشی کم نبوده است.

درگیری طرفداران با هم، فحاشی های امیر تتلو، هجوم طرفداران برای حضور در قسمت VIP  و …. از نکات منفی و انگار همیشگی در کنسرت های تتلو است. قیمت بالای ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلاری بلیت کنسرت تتلو از دیگر مواردی بود که واکنش های فراوانی داشت. همچنین معرفی سحر قریشی و همینطور مادرش در داخل سالن هم از دیگر حاشیه هایی است که با واکنش کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.

لازم به توضیح است در طول کنسرت تتلو در سالن تبلیغ یک توکن اسکم با نام ccn  ارائه شده است که بر اساس مشاهدات متخصصین ارز دیجیتال پروژه مذکور کلاه برداری بوده و معتبر نمی باشد.

از همه این موارد که بگذریم، ماجرای پخش فیلم کامل کنسرت تتلو، قبل از ارائه نسخه اصلی در یوتیوب وی باعث عصبانیت تتلو شد و خودش نسخه های موبایلی را در یوتیوب منتشر کرد تا درآمد ویو کنسرت را از دست ندهد.و به عنوان آخرین حاشیه ای که از این کنسرت منتشر شده است، خسارت زدن هوادارن به صندلی ها و سوزاندن آنها با ته سیگار است، با وجود اینکه استعمال دخانیات در سالن مذکور ممنوع بوده و به گفته تتلو، برای آنها نیز باید خسارت بپردازد.

 

نظرات بسته شده است.