لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ژانویه ۲۰۲۲ به انتخاب AnTuTu اعلام شدند

در اواخر سال ۲۰۲۱ دو شرکت کوالکام و مدیاتک از نسل جدید تراشه‌های پرچمدار خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کردند. حالا رقابت در بازار بیشتر از همیشه شده است و برای کسانی که قصد خرید گوشی دارند مهم است که بدانند کدام گوشی عملکرد بهتری دارد. در این مواقع مقایسه بهترین کاری است که می‌توان انجام داد. در همین راستا بنچمارک AnTuTu به کمک کاربران می‎‌آید.

AnTuTu هر ماه لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌‍رده اندرویدی را منتشر می‌کند. البته لیست‌های این بنچمارک شامل بازار چین و جهانی می‌شود. ما امروز و در این مطلب با لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‎‌رده بازار جهانی در ماه ژانویه از نگاه بنچمارک AnTuTu در خدمت شما هستیم.

پرقدرت ترین گوشی های پرچمدار ژانویه ۲۰۲۲

هنوز تنوع محصولاتی که با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شوند بسیار کم است. با این وجود یکی از آنها یعنی Xiaomi 12 Pro توانسته صدر جدول این ماه را به خود اختصاص دهد. البته جالب است بدانید که میانگین امتیاز کسب شده توسط این گوشی بیشتر از ۱ میلیون نیست و AnTuTu رقم ۹۷۹,۴۹۹ را برای آن ثبت کرده است.

پس از تنها نماینده چیپست جدید کوالکام که در دسامبر سال گذشته رونمایی شده بود، چیپست‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸+ این لیست را تحت اختیار خود داشتند. ۹ گوشی دیگر لیست که تمامی آنها پرچمداران سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آیند از  Snapdragon 888/888+ بهره می‌برند.

رتبه دوم در اختیار نوبیا رد مجیک ۶ است و ROG Phone 5s Pro ایسوس در رتبه سوم قرار دارد. دیگر محصول برند ZTE یعنی Nubia Red Magic 6R در رتبه چهارم قرار گرفته و ریلمی GT رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. گوشی‌های ROG Phone 5 ایسوس، iQOO 7 ویوو، وان پلاس ۹ پرو، گلکسی S21 اولترا سامسونگ و وان پلاس ۹ در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ژانویه 2022 به انتخاب AnTuTu اعلام شدند

انتظار می‌رود که ماه آینده با عرضه خانواده گوشی‌های گلکسی S22 سامسونگ شاهد حضور بیشتر چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و احتمالا اگزینوس ۲۲۰۰ در این لیست باشیم.

قوی ترین گوشی‌های میان‌رده ماه گذشته

AnTuTu همانطور که پیش‌تر اشاره شده لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های میان‌رده ماه گذشته را نیز اعلام کرده است. دو گوشی  iQOO Z5 و Realme GT Master با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند. Xiaomi Mi 11 Lite با Snapdragon 780G هم در رتبه سوم قرار گرفته است. گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۷۷۸G رتبه‌های چهارم تا هفتم را به خود اختصاص داده‌اند که این شامل Xiaomi Mi 11 Lite NE، آنر ۵۰، گلکسی A52s سامسونگ و گلکسی M52 5G می‌شود. Vivo V23 5G با چیپست Dimensity 920 و iQOO Z3 با Snapdragon 768G در رتبه هشت و نه قرار دارند و در نهایت رنو ۶ اوپو با دایمنسیتی ۹۰۰ این لیست را کامل می‌کند.

لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ژانویه 2022 به انتخاب AnTuTu اعلام شدند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.