آپدیت آزمایشی EMUI 12 برای Nova 5T هواوی در اروپا عرضه شد

رابط کاربری EMUI 12 هواوی قرار است که جدیدترین نگاه این شرکت چینی به بحث نرم افزار را برای محصولاتش ارایه کند. به تازگی آپدیت آزمایشی EMUI 12 برای Nova 5T هواوی در اروپا عرضه شده است. نوا ۵T یکی از گوشی های پرطرفدار و خوش فروش در ایران هم بوده که این آپدیت می تواند برای کاربران ایرانی اهمیت بالایی داشته باشد.

آپدیت آزمایشی EMUI 12 برای Nova 5T هواوی در اروپا عرضه شد

آپدیت آزمایشی EMUI 12 برای Nova 5T
هفته گذشته هوآوی آپدیت آزمایشی EMUI 12 را برای تلفن هوشمند Nova 5T آغاز کرد، که پیشرفت خیلی خوب است. در ادامه شاهد شروع به گسترش فعالیت تست آپدیت آزمایشی EMUI 12 برای کاربران اروپا این دستگاه هستیم.

کاربران Huawei Nova 5T در اروپا اکنون می توانند در تست آزمایشی EMUI 12 شرکت کنند. این فرصت به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از تجربیات کاربری جدید در دستگاه‌های خود استفاده کنند.

گفته می شود EMUI 12 آزمایشی هواوی Nova 5T در اروپا با ارایه جدیدترین رابط کاربری (UI) همراه است که تغییراتی مانند طراحی بصری را ارایه کرده و تعامل شما با گوشی را ارتقا می دهد. از طرف دیگر، ویژگی‌هایی مانند کنترل پنل دریافت خواهید کرد که پنل تنظیمات سریع قدیمی را با یک طراحی کاملاً جدید و بسیاری از خدمات جدید جایگزین می‌کند.

برای دریافت آپدیت آزمایشی EMUI 12، باید برنامه Huawei Beta را باز کنید، روی تب “Me” زده و سپس Join Project را انتخاب کنید. از اینجا، باید روی «Available Projects» ضربه بزنید و حالا می‌توانید پروژه‌های بتا مربوطه را بررسی کنید و روی ثبت ضربه بزنید.

پس از ثبت نام برای برنامه بتا، باید منتظر بمانید تا شرکت نرم افزار بتا را از طریق به روز رسانی OTA برای شما ارسال کند.

با این حال، توصیه می کنیم برای جلوگیری از از دست دادن اطلاعات ناخواسته، از اطلاعات گوشی هوشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که به‌روزرسانی OTA را از طریق Wifi دانلود می‌کنید تا پایدارتر بوده و حجم اینترنت موبایل شما را تمام نکند.

داستان آپدیت های هواوی Nova 5T
هواوی Nova 5T با EMUI 9.1 عرضه شد، سپس به EMUI 10.0 ارتقا یافت و پس از آن رابط کاربری های EMUI 10.1 و EMUI 11 را هم تجربه کرد. حالا این دستگاه واجد شرایط آزمایش جدیدترین نسخه EMUI 12 بتا است. وعده داده شده است که این نسخه از EMUI تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد.

از جنبه سخت‌افزاری باید یادآور شوم که Nova 5T یک نمایشگر LCD در اندازه ۶.۲۶ اینچی و وضوح +FHD دارد. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای Kirin 980 با پردازنده گرافیکی Mali-G76 و واحد NPU دوگانه است. برای دوربین اصلی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی f/2.0 و یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند با یک شارژر فوق سریع ۴۰ واتی شارژ شود.

شما Nova 5T دارید؟ وارد این برنامه آپدیت آزمایشی EMUI 12 می شوید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.