گلکسی زد فلیپ ۳ در بین ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱

مجله تایم هر سال لیستی از نوآورانه‌ترین اختراعات را منتشر می‌کند. در جدیدترین فهرست منتشر شده از ۱۰۰ محصول نوآورانه مجله تایم برای سال ۲۰۲۱، نام گوشی جدید گلکسی زد فلیپ ۳ به چشم می‌خورد.

گلکسی زد فلیپ 3 در بین 100 اختراع برتر سال 2021
کره‌ای‌ها با عرضه گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G در سال جاری توانستند توجه کاربران و علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی را به خود جلب کنند. این دستگاه از طراحی تاشو بهره می‌برد و در عین حال علاوه بر به نمایش گذاشتن فناوری‌های جدید در حوزه گوشی‌های هوشمند، از دوام و سبکی خوبی نیز برخوردار است. این ویژگی‌ها باعث شد که مجله تایم به این موبایل جدید سامسونگ توجه ویژه‌ای نشان دهد و آن را به عنوان یکی از ۱۰۰ اختراع برتر سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

نسل سوم گوشی‌های تاشو سامسونگ در واقع توانسته قدرتمندتر از مدل‌های قبلی در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد.

گلکسی زد فلیپ 3 در بین 100 اختراع برتر سال 2021

 

نام گلکسی زد فلیپ ۳ در نشریه تایم

در بخش مربوط به معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ در مجله تایم این نشریه می‌نویسد: «در چند سال گذشته، سازندگان تلاش کرده‌اند تا عملکرد گوشی‌های هوشمند را با طراحی خاص تاشو دهه ۱۹۹۰ ادغام کنند و به نتایجی رسیدند که در بهترین حالت،‌ نتایج متوسطی بود. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ با گلکسی زد فلیپ ۳، بالاخره محصولی موفق بوده است.

زد فلیپ به اندازه دستگاه‌های دو دهه پیش جمع و جورتر است. این گوشی هوشمند جدید به جای نمایشگر کوچک و صفحه شماره‌گیری فیزیکی فقط دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی چشم‌نواز و نمایشگر دیگری در قاب جلویی است. بنابراین به راحتی می‌توانید پیام‌ها یا تماس‌ها را هنگامی که صفحه نمایش بسته است بخوانید.»

طراحی گلکسی زد فلیپ ۳ نسبت به نسل قبل پخته‌تر شده و البته هنوز هم جای بهبود دارد. ظاهر گوشی چه در حالت باز و چه در حالت بسته بسیار مینیمال است و به خوبی تفاوتش با دیگر گوشی‌های این روزها را فریاد می‌زند.

نمایشگر زد فلیپ ۳ نسبت به نسل قبل بهبودهایی را تجربه کرده است. یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است که تجربه نرم‌تری در رابط کاربری و برخی از بازی‌های با پشتیبانی از این نرخ را رقم می‌زند. از نظر کیفیت رنگ و نور هم این نمایشگر کمی بهتر از قبل به نظر می‌رسد.

به کلام ساده‌تر، می‌توان گلکسی زد فلیپ ۳ را اولین موبایل تاشو دانست که استقابل مناسبی از آن در سطح جهان شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.