روش های درآمد زایی از اینستاگرام

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ پایگاه خبری رسا نشر– اینستاگرام به عنوان مکانی برای تماشای تصاویر زیبا از گل‌ها، نقل قول‌ها، و غروب‌های آفتاب شهرت یافته است و […]

پایگاه خبری رسا نشر– اینستاگرام به عنوان مکانی برای تماشای تصاویر زیبا از گل‌ها، نقل قول‌ها، و غروب‌های آفتاب شهرت یافته است و در بیشتر موارد، شرکت‌های تجارت الکترونیک از صرف کردن زمان زیاد در این برنامه خودداری می‌کنند.

بیاید صادق باشیم، آیا این هوشمندانه است که برای تصویر متحرکی(GIF) که شما هفته پیش پست کردید، زیاد در اینترنت پخش نخواهد شد یا باعث افزایش فروش نخواهد شد خیلی وقت صرف کنیم؟

اما اینستاگرام همواره در حال نوآوری است، اضافه کردن قابلیت‌های جدید که موجب راحت‌تر شدن زندگی و تعاملی‌تر شدن برنامه اینستاگرام برای کاربران شده است و نتیجه این شد که گزاره ارزش اینستاگرام برای کسب و کارها روشن شد. چیزی که به وضوح در پست‌های اخیر وبلاگ اینستاگرام مشخص است ویژگی‌های خرید جدید و گسترده آن را برجسته می‌کند.
در ماه مارس سال جاری، اینستاگرام شاید بزرگترین تحول برای برندهای تجارت الکترونیکی تا به امروز را معرفی کرد: پست‌هایی با قابلیت خرید! در حالی که اینستاگرام مکانی برای ارضای نیازهای روزانه به الهام و انگیزه بوده و هست، به صورت تدریجی در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم تجارت الکترونیک با عملکرد کامل است.
برندهایی که هر چه سریع تر خود را با این شرایط وفق بدهند، می‌توانند حساب کاربری معمولی اینستاگرام خود را به یک مکان درآمدزای مطمئن و خلاق تبدیل کنند.
با قابلیت رسانه قابل خرید جدید اینستاگرام، کسب و کارهای واجد شرایط اکنون این توانایی را دارند که محصولات خود را در پست‌هایشان برچسب گذاری (تگ) کنند، و تنها با ۳ کلیک کاربران خود را از صفحه اینستاگرام خود به بخش سبد خرید وب سایت بفرستند.

برای اینکه بتوانید بخش خرید اینستاگرام را فعال کنید، اگر شما به عنوان سرپرست یک کسب و کار دارای شرایط زیر باشید:

  • آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را داشته باشید
  • ابتدا اطمینان حاصل کنید که یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دارید
  • ادمین یک صفحه یا حساب مدیریت شرکت باشید
  • کاتالوگ یک محصول مربوط به یک فروشگاه در فیسبوک را داشته باشید
  • کالاهای فیزیکی بفروشید و با توافق نامه تجاری و سیاست های بازرگانی اینستاگرام موافقت کنید

با توجه به محتواهایی که روزانه برای جلب توجه ما رقابت می‌کنند، افزایش بازدید سایت شما و بدست آوردن مشتری‌های جدید به راحتیِ قابل خرید کردن حساب کاربری شما نیست. حقیقت امر این است که قبل از شروع برچسب گذاری (تگ) و فروش محصولات در اینستاگرام، شما باید ابتدا مطمئن شوید که زیرساخت لازم را دارید.

در این جا ۵ نکته مهم من برای موفقیت وجود دارد:

محتوای شما باید عالی باشد

وادارکردن مردم به توجه به محتوای شما در اینستاگرام می‌تواند دشوار باشد و داشتن محتواهای متوسط در سال ۲۰۱۸ از این دشواری کم نخواهد کرد. به همین دلیل، ضروری است که یک گرافیست پاره وقت استخدام کنید که به شما کمک کند تصاویر خود را واضح، تجاری و از همه مهم تر حرفه‌ای بسازید. اینستاگرام خود را به عنوان یک صفحه “همین حالا خرید کنید” در وبسایت خود در نظر بگیرید.

عنوان (کپشن) های شما باید فوق العاده باشد

درباره عنوان (کپشن) یک پست اینستاگرام معمولا بعد از پایان کار بحث می‌شود. عنوان(کپشن) شما چه طنز، چه صمیمی و چه آموزشی باشد، اطمینان حاصل کنید که نسخه ای که با تصویر شما همراه است معتبر، جذاب و تجاری باشد. استفاده از ادبیاتی که با مخاطبان هدف شما ترویج می‌شود، احتمال لایک کردن، کامنت گذاشتن، به اشتراک گذاری در دایرکت یا حتی کلیک برروی برچسب (تگ) برای خرید محصول شما را افزایش می‌دهد.

از بهترین و بهینه ترین هشتگ‌ها استفاده کنید

تحقیق در مورد هشتگ‌هایی که مشتری هدف شما هر روز استفاده می‌کند، در نهایت سود عظیمی را به شما خواهد رساند. همه این‌ها برای رسیدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام و استفاده کردن از هشتگ‌هایی که مشتری شما دوست دارند است. این کار همچنین شانس قرارگفتن پست های شما درست روبروی مخاطبان ایده آلتان را افزایش می‌دهد.

از ترکیب ۱۰ تا ۱۸ هشتگ برای هر پست استفاده کنید و ببینید کدام دسته از هشتگ‌ها پست‌های شما را به طور مطلوب نمایش می‌دهند. برنامه‌های بسیاری زیادی مانند Top Tags و Leetags وجود دارد که به شما می‌گویند از چه هشتگ هایی باید استفاده کنید.

پست های خود را قابل خرید کنید

در نهایت زمان آن رسیده است که محصولات خود را برچسب گذاری(تگ) کنید و پست های خود را قابل خرید کنید. برچسب گذاری (تگ) محصولاتتان این اجازه را به بیننده می‌دهد تا ابتدا روی تصویر بزند، سپس روی توضیحات بزند، که آن ها را مستقیما به بخش سبد خرید وبسایت شما می‌برد.

اما مراقب باشید که از بیش از حد هیجان زده نشوید؛ این که همه پست‌های اینستاگرام خود را محصول محور کنید ایده جالبی نیست!

درصد قابل قبول پست‌های قابل خرید تنها ۴۰ تا ۵۰ درصد است. نگاهی به بعضی از برندها مانند Byta و Nordstorm که پست‌های قابل خرید خود را کاهش می‌دهند بیندازید و از آن‌ها پیروی کنید.

با پست‌های تحت این هشتگ‌ها ارتباط برقرار کنید

حالا که تمام کارهای سخت را انجام داده‌اید (پست‌های خود را واضح، زیبا و انعطاف پذیر کردید؛ کپشن‌های فوق العاده و تجاری نوشتید؛ از بهترین هشتگ‌ها استفاده کردیدو همه‌ی پست‌های دارای محصول را قابل خرید کردید) زمان آن رسیده است که ارتباط برقرار کردن را با لایک کردن عکس‌های تحت هشتگ‌هایی که مشتریان اصلی شما به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند، شروع کنید.
برای مثال، اگر شما فروشنده کتانی هستید، ۴ تا ۵ هشتگ مهم که عاشقان کتانی از آن استفاده می‌کنند را شناسایی کنید‌، و سپس هر روز ۱۰۰ الی ۲۰۰ عکس از این هشتگ‌ها را لایک کنید و زیر آن‌ها کامنت بگذارید. این کار را باعث جذب مخاطبانی اساسی به حساب کاربری شما خواهد شد که کسب و کار تازه اینستاگرامی شما را به یک دستگاه درآمدزایی قوی تبدیل می‌کند.

مواردی که در بالا به آن اشاره شد تنها تعداد کمی از تاکتیک‌هایی است که می‌توانید آن‌های برای ایجاد حداکثر توان و فروش در اینستاگرام استفاده کنید. با در نظر گرفتن این که اینستاگرام در حال عرضه قابلیت‌های جدید است، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید به وسیله این پلتفرم برای ساخت یک برند تجاری و فروش محصولات اقدام کنید. ولی پیروی کردن از ۵ نکته بالا قطعا زیربنای محکمی را برای شروع به شما می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.