اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

ماه های تولد بر روی استایل و طرز لباس پوشیدن افراد تاثیر می گذارد. شما می توانید بر اساس ماه تولدتان لباس مناسب را انتخاب کنید و شیک پوش باشید.

اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

حتما شنیده اید که نحوه لباس پوشیدن اطلاعاتی درباره نوع تفکر، اهداف و ویژگی شخصیتیمان در اختیار دیگران قرار می دهد و از نحوه لباس پوشیدن افراد می توان به ویژگی های شخصیتی او پی برد. باید بگوییم نه تنها از روی پوشش می توان به شخصیت پی برد، ماه های تولد نیز می تواند بر روی لباس پوشیدن اثر بگذارد.

به همین دلیل است که اغلب متولدین یک ماه به رنگ و مدل خاصی از لباس گرایش دارند. در این بخش شما را با سبک لباس پوشیدن و گرایش متولدین ماه های مختلف سال آشنا خواهیم نمود.

فروردین

افراد متولد فروردین روحیه کنجکاوی دارند. بلندپرواز، محرک و رقابتی هستند. معمولاً سبک های جدید، استایل مدرن و در میان رنگها هم رنگهای جیغ مثل رنگ قرمز بیشتر برای آن ها تناسب دارد. یعنی اگر سایه یا ردپایی از رنگ قرمز را در لباس های خود داشته باشند، همه چیز تکمیل می شود.
به عنوان مثال کیف، کمربند، کلاه، کفش، یا یک تکه جواهر قرمز قطعاً برای آن ها عالی است. این افراد معمولاً عاشق لباس های غیر رسمی و راحت هستند اما از پوشیدن لباس هایی با رنگ جیغ هم خجالت نمی کشند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

اردیبهشت

فشن و مد در کف دستان متولدین اردیبهشت نوشته شده است. آن ها انقدر در زمینه استایل خلاقیت دارند که دیگر نباید نگران ظاهر خود باشند. آقایان و خانم های اردیبهشت ماهی بیشتر به لباس های کلاسیک تمایل دارند البته به کیفیت پارچه هم توجه می کنند و دوست دارند لباس هایشان جزئیات منحصر به فردی را به همراه داشته باشد.
به طور کلی لباس های کاملاً لوکس با پارچه نرم مثل ابریشم را بیشتر می پسندند زیرا اعتمادبنفس ان ها را افزایش می دهد. اردیبهشتی ها از پوشیدن لباس های چرم مصنوعی یا دامن های شیک لذت خواهند برد. کفش های کتانی و تی شرت برایشان جزو محبوب ترین هاست.

خرداد

خردادی ها شخصیت پرهیاهو و بازیگوشی دارند و احساسات خود را بیرون می ریزند بنابراین به دنبال این هستند که لباس ها و اکسسوری های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنند. معمولا رنگ های شاد و مهیج مانند زرد، نارنجی و نئونی بیشتر مناسب آن هاست. فقط باید مراقب باشند که در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی نکنند.
همچنین با پوشیدن کفش رنگ خنثی مانند مشکی و قهوه ای باید رنگ های جیغ را خنثی کنند. به طور کل از آنجا که به زیورالات اهمیت زیادی می دهند، می توانند هر دفعه متفاوت تر و خاص تر از قبل باشند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

تیر

تیر ماهی ها عاشق سادگی و کلاسیک بودن هستند. آن ها معمولاً با احساس و مهربان هستند اما آسیب پذیر هم می باشند. به طور کل روش استایل آن ها متفاوت است. معمولاً چند لایه لباس روی هم می پوشند و به راحتی لباس بیشتر اهمیت می دهند.
معمولاً اکسسوری های مرواریدی برای آن ها عالی جلوه می کند. مردان تیر ماهی عاشق استایل ها و مدل هایی هستند که از قبل تست شده باشد و حاضر نیستند در این زمینه ریسک کنند. تیشرت های رسمی و لباس هایی با رنگ های نسبتا خنثی را بیشتر ترجیح می دهند.

مرداد

مرداد ماهی ها شخصیت خوشگذرانی دارند. معمولا اعتماد بتفسان خوب است و کاملاً گرم رفتار می کنند. خورشید قانونگذار زندگی آنهاست بنابراین رنگ های زرد، طلایی و نارنجی در کمد آن ها بیشتر یافت می شود که به دلیل جذابیت این رنگ ها و بولد بودنشان، آن ها را انتخاب می کنند.
معمولا خانم های مرداد ماهی به دنبال جذاب ترین ظاهر ممکن هستند. جواهرات بزرگ معمولاً جزء ضروری تیپ خانم های مرداد ماهی است.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

شهریور

شهریور ماهی ها به جزئیات توجه زیادی دارند. آن ها عاشق لباس هایی هستند که خودشان به دست خیاط داده باشند تا آن ها را بدوزد. آنها معمولاً تیپ کلاسیک را بیشتر می پسندند.
همیشه به دنبال اضافه کردن چیزی منحصر به فرد در استایل خود هستند و از رنگ های نشانِ قدرت مثل قرمز و فیلی استفاده می کنند. آن ها معمولا رنگ های زمینی مانند قهوه ای، سبز جنگلی پر رنگ و سفید مطلق را بیشتر ترجیح می دهند اما نباید فراموش کنند که حتماً زیورآلات را هم با آن همراه کنند.

مهر

مهرماهی ها معمولا رنگ های خنثی مثل خاکستری و قهوه ای را ترجیح می دهند و به جزئیات لباس مانند جنس چرم، دکمه ها و برش ها توجه می کنند. از اینکه رنگ های مختلفی را داخل کمد لباس خود داشته باشند نگرانی ندارند.
رنگ آبی، صورتی، پاستل و مرواریدی در کمد لباس آن ها دیده می شود که بسته به شرایط اجتماعی شان از آن ها استفاده می کنند. معمولاً عاشق لباس های کلاسیک هستند و به طور کل بین سادگی و جذابیت به دنبال تعادل می گردند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

آبان

آبان ماهی ها به خاطر رفتار آرام و جذاب خود معروف هستند. آن ها همیشه در امور مختلف پیشگام و شجاع هستند اما کمی برای افراد ناشناس سیاستمدار به نظر می رسند و مرموز جلوه می کنند. افراد آبانی معمولا رنگ های تیره را می پسندند که نشان دهنده ثروت است.
اما در کل هر رنگی را در کمد لباس آنها پیدا خواهید کرد. آن ها از اینکه کمی پوست شان داخل لباس مشخص شود، نگرانی ندارند و همین باعث جذاب تر شدن شان می شود و معمولاً با تیپ خود عینک های جذابی را ست می کنند.

آذر

آذر ماهی ها شخصیت آهنربایی دارند. یعنی افراد زیادی را به خودشان جذب می کنند و در ست کردن لباس بسیار عالی عمل می کنند و تیپ آن ها چیزی بین سنتی و مدرن است. خانم های آذر ماهی معمولاً عقلانی تصمیم می گیرند و خوشبین هستند.
بیشتر به دنبال خلاقیت های ساده و راحتی در لباس می گردند و رگه هایی از رنگ بنفش معمولاً در استایل آن ها دیده می شود. مردان آذری هم به سراغ رنگ های پاستل، بنفش، آبی و زرد می روند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

دی

دی ماهی ها شخصیت های ساکتی دارند و معمولاً محافظه کارانه تر عمل می کنند و در مورد مد خیلی ریسک نمی کنند. تیپ های آن ها در عین حال ساده است اما کمی تصنعی هم به نظر می رسد.
معمولاً رنگ های زمینی مانند سیاه، قهوه ای، خاکستری و سفید را بیشتر ترجیح می دهند. به دنبال تمیزی و مرتب بودن تیپ و استایل خود هستند و از ژاکت های کلاسیک که دوخت بسیار ظریفی دارند هم خیلی استقبال می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها شخصیت های خلاق، وفادار و اورجینالی هستند. آن ها به دلیل خلاقیت خود شناخته می شوند. نوع لباس پوشیدن و اکسسوری هایی که استفاده می کنند، کاملاً ساده است. بیشتر به سمت لباس های راحت می روند.
این خانم ها طرفدار اکسسوری های فانتزی مانند گوشواره های منحصر به فرد یا گردنبند و النگو های خاص هستند. مردان بهمن ماهی دوست دارند همیشه یک چیز منحصر به فرد در تیپ خود داشته باشند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

اسفند

اسفند ماهی ها افراد جذاب و رمانتیکی هستند و روحیه هنری دارند. خانم های اسفند ماهی لباس های راحت با ظاهر آرامش بخش را انتخاب می کنند که با دیدن آن ها شما هم آرامش می گیرید.
مردان اسفندی بیشتر به دنبال راحتی لباس هستند و با یک شلوار راحتی هم اوقات خود را سپری می کنند اما به طور کل این افراد به مد اهمیت می دهند. معمولا به گونه ای لباس می پوشند که جذاب تر شوند. رنگ آبی آسمانی در جواهرات، لباس ها و اکسسوری های این افراد بیشتر یافت می شود.

چه لباس هایی برای متولدین ماه های مختلف مناسب است؟

متولدین این ماه ها بهتر است اینگونه لباس بپوشند:

لباس مناسب متـولدین فـروردین، آذر و اردیبهشت

خانم های متـولد فـروردین، آذر و اردیبهشت دارای پوست روشن و هیکل درشت هستند، به همین خاطر برای ظریف تر به نظر رسیدن باید لباس هایی با ترکیب رنگ های سرد و تیره بپوشند. مردان متولد فـــروردین، آذر و اردیبهشت نیز بهتر است پالتو های مخمل تیره یا بارانی های سورمه ای و مات بپوشند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

لباس مناسب متولدین خرداد و مرداد

برخی از متولدین خرداد و مرداد، بسیار ریز جثه و برخی درشت و قد بلندند. متولدین مرداد به ظاهر و قضاوت دیگران درباره ظاهرشان اهمیت زیادی می دهند پس در پوشیدن لباس مناسب سردرگم می شوند. متولدین خرداد نیز بسیار بی حوصله بوده و فرقی نمی کنند چه بپوشند. متولدین این ماه ها باید صبر و حوصله کنند و لباس مناسب خود را بیابند.

لباس مناسب متولدین تیر، اسفند و شهریور

متولدین تیر، اسفند و شهریور با افزایش سن به دلیل کم توجهی به تناسب اندام به سمت چاقی می روند. این خانم ها معمولا صورت های باریک و استخوانی با اجزای چهره ریز دارند و بهتر است روسری هایی با رنگ های روشن سر کرده و از گوشواره های سوزنی و کوتاه در مجالس و مهمانی ها استفاده کنند. آقایان متولد این ماه ها که معمولا شکم دارند، باید از لباس های تنگ استفاده نکنند.
اصول شیک پوشی و خوش تیپی براساس ماه تولد

لباس مناسب متولدین مهر و بهمن

متولدین مهر و بهمن توجه زیادی به ظاهرشان ندارند و زنان متولد این ماه ها هیکلی مردانه دارند و مردهای متولد این ماه ها معمولا ظریف و لاغر هستند.
خانم های متولد مهر و بهمن باید به زنانگی خود اهمیت داده و شلوار جین روشن فیت بدن و مانتوهایی با پارچه هایی لطیف و رنگ های گرم بپوشند و از گردنبندهایی با زنجیر های کوتاه و نازکاستفاده نمایند.
آقایان متولد این ماه ها برای کمتر جلوه کردن باریکی کمرشان باید از کمربند پهن استفاده کنند و پیراهن های یقه کلاسیک راه راه دار بپوشند.

لباس مناسب متولدین آبان وآذر و دی

متولدین آبان وآذر برای اینکه زیبا، متشخص و جوان به نظر برسند، باید لباس های اسپرت را با لباس های رسمی ترکیب کنند و کمی بیشتر به مد روز توجه کرده و لباس های قدیمی کمد خود را دور بریزند. مثلا آقایان زیر کت خود تی شرت و خانم ها با شلوار پارچه ای کفش کتانی بپوشند.
 

منبع: نمناک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.