شهیار قنبری پول یک خواننده را بالا کشید!!

کلاهبردای شهیار قنبری از یک خواننده زن ایرانی!

یک خواننده زن جوان ایرانی در اروپا با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که شهیار قنبری ، خواننده و ترانه سرای مشهور قدیمی بابت سرودن یک ترانه از او دو هزار یورو پول گرفته و پس از دو سال و نیم کار را تحویل نداده است!

کلاهبردای شهیار قنبری از یک خواننده زن ایرانی!

 

به گزارش رسا نشر- سَمان، خواننده جوان ایرانی که در اروپا سکونت دارد با انتشار یک ویدیو، از کلاهبرداری شهیار قنبری خواننده و ترانه سرای معروف ایرانی پرده برداشت. بنا بر اظهارات این خانم، حدود دو سال و نیم پیش پس ارتباط گیری با شهیار قنبری از وی میخواهد که برای او ترانه ای بسراید. این شاعر هم با اذعان به اینکه دستمزد وی ده هزار دلار است، به جهت حمایت از سمان و اینکه تازه به این حرفه روی آورده است می پذیرد با گرفتن دو هزار یورو پس از مدت ۴۰ روز ترانه و ملودی آن را به او تحویل دهد.

به گفته این خواننده جوان از آن روز به بعد شهیار قنبری با خلف وعده و عدم تحویل سفارش، این تعهد را تا به اینجا انجام نداده است. همچنین در پاسخ به ایمیل های این خانم با توهین و دلایل بی ربط زمان را به عقب انداخته است. در نهایت هم در جواب ایمیل این خواننده که گفته بود بصورت قانونی اقدام خواهد کرد، به او لقب “گستاخ” داده است. ماحصل رفتارهای آقای سلبریتی و فرنگ رفته این شده است که پس از دو سال “سمان” تصمیم می گیرد مشکل را علنی و با دیگران به اشتراک بگذارد!

در عالم هنر و مخصوصاً موسیقی بسیار دیده ایم که هنرمندان نامی ، چگونه دست تازه وارد ها را می گیرند و از آنان حمایت می کنند. در موسیقی ترکیه ، اروپا و حتی آمریکا بارها از زبان خوانندگان معروف شنیده ایم که هنرمندان پیشکسوت چگونه از آنان حمایت کرده اند. و یا دست کم در مسیر آنان سنگ اندازی نکرده اند. اما متاسفانه در موسیقی ایران، چه در داخل و چه خارج از کشور، بسیاری از هنرمندان از ترانه سرا گرفته تا تنظیم کننده و خواننده چشم دیدن دیگران را ندارند. عدم حمایت که جای خود دارد، اگر بتوانند زیر پای طرف را خالی می کنند. نانش را آجر می کنند و حتی با سنگ اندازی و تخریب پنهان ، برای هنرمندان تازه کار مشکل سازی هم می‌کنند. از دعواها و لغو کنسرت‌ها به دلیل عقده و کینه یک خواننده نسبت به دیگری بسیار شنیده‌ایم. از حاشیه سازی به عمد برای دیگر هنرمندان، خصوصاً در آنور آب خبرهای زیادی خوانده‌ایم. همین است که خارجی ها پیشرفت می کنند و موسیقی ما به دست نالایقان می‌افتد.

صرفنظر از راست یا دروغ بودن این روایت، که حتماً طرف دیگر آن شهریار قنبری باید حرفهایش را بزند ، اما تغییر زیادی در ماهیت و واقعین جامعه موسیقی ایران به وجود نمی‌آید. بازار موسیقی ایرانی سلامت نیست. از سودهای کلان تهیه‌کنندگان و قراردادهای هزار بندی با خوانندگان جوان که حتی نامشان هم برای خودشان نیست گرفته تا مافیای تنظیم کنندگان و کنسرت‌گذاران، نشان از این می‌دهد که بهتر است قهر با مادرانمان را پایان دهیم، اما سراغ خوانندگی نرویم!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.