فرزند لاله افتخاری سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد شد/ او دیروز گفته بود که روش رئیسی، روش ائمه است

یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: روش رئیسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده و سیره ائمه معصومین (ع) است.

فرزند لاله افتخاری سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد شد/ او دیروز گفته بود که روش رئیسی، روش ائمه است

 لاله افتخاری در مورد اهمیت سفر‌های استانی رییس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید برای مردم و بهبود اوضاع گفت: باید به جناب آقای رییسی خدا قوت گفت روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است.

او توضیح داد: در عهد نامه مالک اشتر آمده و در این خصوص حضرت سفارش می‌کنند که مبادا از مردم چهره بپوشید و باید با آن‌ها باشید و باید با صنوف مختلف از جمله نظامیان و اصناف و بازاریان و صنعت گران و مردم عادی و نیازمندان همه را مد نظر داشته باشید.

افتخاری تاکید کرد: این الگوی درست کشور داری است و انشاا… که ایشان بتوانند با فعالیتی که دارند و با پیگیری این مسائل بارقه امید را در دل مردم ایجاد کنند و این موارد را پیگیری کنند.

این چهره سیاسی با تاکید براینکه بدنه کابینه باید گنج رییسی که ایجاد امید دوباره در جامعه است را حفظ کنند، ادامه داد: تیم اجرایی آیت الله رییسی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و گروهی را برای پیگیری مصوبات سفر‌های استانی در نظر بگیرند و در این رابطه فعالیت‌های لازم را داشته باشند.

او در پایان گفت: مدیران ایشان باید نسبت به همه مسائل توجه داشته باشند و اطلاعات را از قبل در اختیار ایشان قرار بدهند و بعد از سفر نیز پیگیر باشند و گزارش مکرر و منظم از روند پیشرفت کار به خدمت رییس جمهور ارسال شود.

فرزند لاله افتخاری سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد شد/ او دیروز گفته بود که روش رئیسی، روش ائمه است

فرزند لاله افتخاری سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد شد
اسماعیل زارعی کوشا با معرفی حسین عامریان به عنوان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، گفت: با حضور دکتر عامریان مسیر ارتقای شرایط و بهبود وضعیت این صندوق تسریع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در دوران مدیریت جدید در مسیر خدمت به ذی نفعان صندوق به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

زارعی کوشا با قدردانی از تلاش‌های مسرور، وی را مدیری موفق و باسابقه اجرایی و دانشگاهی خواند و از طرف وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی از زحمات وی تشکر کرد.

وی، عامریان را مدیری علمی، جهادی، انقلابی و از رویش‌های ارزشمند انقلاب دانست و تاکید کرد: قطعا حضور وی نه فقط برای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بلکه برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مغتنم خواهد بود.

احمد خانی نوذری، معاون اقتصادی نیز در این آیین گفت: صندوق، شرایط خاص و ویژه‌ای دارد که امیدواریم آقای عامریان که از مدیران خوشنام حوزه بازار سرمایه است در این مسئولیت نیز موفق باشد.

در ادامه، عامریان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با قدردانی از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این صندوق را یک مجموعه ارزشمند با ظرفیت‌های فراوان عنوان و تصریح کرد: زیرساخت‌های مطلوبی در صندوق فراهم شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان برنامه‌های مدنظر را اجرا کرد.

وی گفت: با توجه به شناختی که از موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در این مدت پیدا کرده‌ام، عمق مشکلات هم زیاد و نیازمند تحول اساسی در رویکردها و اقدامات است که جز با تلاش همه همکاران و استفاده از تجارب مدیریتی پیشین تحقق نخواهد یافت.

عامریان افزود: در راستای اعتلای صندوق و خدمت به بازنشستگان و شکوفایی اقتصاد برنامه‌هایی داریم که با اجرای آن، آینده خوبی در انتظار صندوق خواهد بود.

دراین نشست همچنین دکتر رضا مسرور گزارشی از اقدامات دوران‌مدیریت دوساله خود ارائه کرد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، قدردانی شد.

 

منبع: خبرفوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.