راه اندازی نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی

نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی راه اندازی شد. پیشتر یک سایت شبیه‌ساز Photoshop را ارائه می‌کرد ولی اکنون فتوشاپ اورجینال را در اختیار خواهید داشت.

راه اندازی نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی

ادوبی در کنفرانس Max از ارتقا کل مجموعه اپلیکیشن‌هایش خبر داد. یکی از بزرگ‌ترین رونمایی‌ها در این مراسم، معرفی نسخه وب فتوشاپ بود. این یک نسخه تحت وب از اپلیکیشن محبوب Photoshop است که از ابزارهای ویرایشی محدودی برخوردار است و مناسب فعالیت‌های مشارکتی طراحی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس فایل‌های PSD را به صورت ابری ذخیره کنید، لینک یک فایل را برای مشارکت گروهی در اختیار همکارانتان قرار دهید و از طریق یک پنل نظرات جدید که با اپلیکیشن دسکتاپی فوتوشاپ همگام‌سازی می‌شود روی یک فایل نظر دهید.

راه اندازی نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی

فوتوشاپ آیپد هم ارتقا چشمگیری پیدا کرده است. این اپلیکیشن اکنون از طریق فهرست Adobe Camera RAW از فایل‌های خام RAW و همینطور فایل‌های Apple ProRAW آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های دیگری از جمله Sky Replacement (تغییر آسمان)، Healing Brush (قلمو ترمیم کننده) و Magic Wand (عصای جادویی محبوب فتوشاپ) نیز اکنون به نسخه مخصوص آیپد فتوشاپ اضافه شده است.

راه اندازی نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی

قابلیت جدید ماسکینگ هوشمند سوژه به نسخه دسکتاپی فتوشاپ اضافه شده است. فقط کافیست ماوس را روی یک سوژه ببرید تا Sensei AI ماشین یادگیری آن را به عنوان یک ماسک از صفحه جدا کند. شما همچنین برای چندین سوژه هم می‌توانید به مسیر Layer > Mask All Objects بروید تا ماسک‌ها ایجاد شوند.

راه اندازی نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی

گزینه Landscape Mixer می‌تواند عکس ثبت شده از یک صحنه را به چندین فصل مختلف ایجاد کرده و تحویل شما دهد. این قابلیت حتی افرادی که در داخل صحنه هستند را هم ماسک و هارمونیزه می‌کند تا هیچ چیزی غیرطبیعی به نظر نرسد.

راه اندازی نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی

نحوه دسترسی به نسخه وب فتوشاپ

لازم به ذکر است که برای دسترسی به فتوشاپ تحت وب باید از طریق مرورگر خود به مسیر https://photoshop.adobe.com بروید. متأسفانه به علت تحریم کاربران ایرانی از سوی کمپانی ادوبی، دسترسی به این سرویس فقط با استفاده از VPN امکان‌پذیر است. همچنین بهتر است از مرورگرهای سبکی مانند گوگل کروم و مایکروسافت ادج استفاده کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.