کشف جسد خواننده زیر زمینی افغان

جسد خواننده زیرزمینی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود در منطقه خلازیر پیدا شد.


کشف جسد خواننده زیر زمینی افغان

ساعت ۶ عصر ۸ مهرماه سال جاری اهالی منطقه خلازیر با جسد مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و همین کافی بود تیمی از ماموران پلیس تهران برای تحقیق پای در صحنه جرم بگذارند.

ماموران با مشاهده جسد مرد افغان که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بازپرس محمد تقی شعبانی از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران را با خبر کردند و در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند.

قتل خواننده زیرزمینی
تیم جنایی در بازرسی از جسد موفق شدند کارت شناسایی و شماره تلفن خانواده مرد افغان را به دست آورند و در ادامه خانواده حفیظ هدف تحقیق قرار گرفتند.

همسرم حفیظ به ماموران گفت: همسرم خواننده زیرزمینی بود و در مجالس همشهری هایش خوانندگی می کرد و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: روز حادثه هوشنگ یکی از بستگان حفیظ مهیمان خانه ما بود و بعد از رفتن حفیظ موبایل همسرم زنگ خورد و از پشت خط صدای زنی به گوش می رسید که فکر کنم همسرم برای دیدن او از خانه خارج شد چون هر چه در مورد اینکه با چه کسی صحبت می کنی از همسرم سوال کردم جوابی نشنیدم.

کارآگاهان در ادامه به دستور بازپرس پرونده با توجه به اینکه هوشنگ آخرین فردی بوده که حفیظ را ملاقات کرده بود بازپرس پرونده دستور بازداشت وی را صادر کرد.

حفیظ پس از دستگیری گفت: من روز حادثه در خانه حفیظ میهمان بودم و بعد از خارج شدن از خانه او به شهرستان رفتم و نمی دانم حفیظ را چه کسی به قتل رسانده و من در این ماجرا بیگناهم.

بنا بر این گزارش، بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا هوشنگ به عنوان تنها مظنون پرونده در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس ها برای شناسایی زن جوان که آخرین فردی بوده که با حفیظ تماس داشته در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.