انتشار تصاویری رندر شده از تبلت میان‌رده گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱

 

بازار تبلت‌های اندرویدی بعد از بی‌مهری‌هایی که در چند سال اخیر به آن شد، ظاهراً در دوران گذار قرار دارد و کم کم شرکت‌های بیشتری به تولید این محصولات گرایش پیدا می‌کنند. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که سابقه طولانی در زمینه تولید تبلت داشته اما معمولاً محصولاتی گران قیمت و رده بالا را روانه بازار کرده است. حال، پس از ورود شرکت‌های چینی مانند هواوی و شیائومی به بازار، شرکت کره‌ای هم احساس خطر کرده و قصد دارد تا از بازار تبلت‌های میان‌رده برای خود سهمی دست و پا کند.
انتشار تصاویری رندر شده از تبلت میان‌رده گلکسی تب ای 8 2021
یکی از جدیدترین تبلت‌های میان‌رده سامسونگ که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ (Galaxy Tab A8 2021) است که در چند وقت اخیر شایعات زیادی در مورد آن شنیده‌ایم. با اینکه هنوز تصاویر رسمی این تبلت منتشر نشده اما به لطف افشاگر معروف، OnLeaks و البته وب سایت ۹۱Mobiles، شاهد تصاویر رندر شده از این محصول هستیم و می‌توانیم بیش از پیش با آنچه که سامسونگ قصد رونمایی‌اش را دارد، آشنا شویم. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.
انتشار تصاویری رندر شده از تبلت میان‌رده گلکسی تب ای 8 2021
گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ قرار است جایگزین مدل سال گذشته تب ای ۷ شود و اندازه صفحه نمایش را در همان اندازه ۱۰.۴ اینچی حفظ خواهد کرد. بر اساس شنیده‌ها، پنل نمایشگر این تبلت از نوع LCD بوده و رزولوشن +FHD خواهد داشت. بدنه تبلت نیز از جنس آلومینیوم بوده و ابعادی برابر ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی متر برای آن ذکر شده است. همچنین، به نظر می‌رسد سامسونگ در پشت بدنه گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته است.
انتشار تصاویری رندر شده از تبلت میان‌رده گلکسی تب ای 8 2021
این تبلت میان‌رده مجهز به چهار بلندگو، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه USB-C بوده و در دو نسخه Wi-Fi و LTE در دسترس خریداران خواهد بود. بقیه مشخصات فعلاً تأیید نشده و باید منتظر روزها و هفته‌های آتی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.