ساخت سریال ملودرامِ «تب و تاب» آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، سریال «تب و تاب» به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری و تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی، با ضبط صحنه‌های خارجی جلوی دوربین رفت.

شفیعی، ضمن اعلام این خبر افزود: «تصویربرداری سریال «تب و تاب» با موضوع ملودارم اجتماعی از روز یکشنبه (۲۱ شهریور) با ضبط صحنه‌های خارجی آغاز شد. این سریال با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی آماده می‌شود.»

ساخت سریال ملودرامِ «تب و تاب» آغاز شد

وی افزود: «در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است را در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت کنیم. این سریال در ۲۵ قسمت آماده خواهد شد و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی کار پیش برود.»

این تهیه‌کننده، در ادامه درباره پیش‌بینی زمان تصویربرداری سریال گفت: «در شرایط معمول با تلورانس ۵ تا ۱۰ درصدی، سریال نزدیک به ۶ یا ۷ ماه تصویربرداری دارد اما متاسفانه شرایط با توجه به شیوع کرونا قابل پیش‌بینی نیست. تمهیدات لازم برای پیشگیری در کار انجام می‌شود اما ابتلا به بیماری قابل پیش‌بینی نخواهد بود. با توجه به این مهم که این سریال، تعدد بازیگر و تنوع لوکیشن خواهد داشت، امیدواریم که بدون مشکل و بروز اتفاقات غیرمترقبه کاری باکیفیت و در خور توجه ارائه دهیم.»

در این سریال بازیگرانی همچون محمود پاک‌نیت، فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، خیام وقار، عطا عمرانی، نسرین مرادی، فهیمه مومنی، ریحانه رضی، افسانه ناصری و… به ایفای نقش می‌پردازند.

۵۷۵۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.