گوگل عرضه «گلکسی اس ۲۱ اف ای» با تراشه اگزینوس را تأیید کرد

 

بحران جهانی کمبود تراشه امسال بسیاری از تولید کنندگان موبایل را تحت فشار قرار داد و باعث شد تا برای اولین بار در چند سال اخیر، امسال خبری از سری گلکسی نوت نباشد. البته، این تنها لطمه‌ای نبود که کمپانی کره‌ای سامسونگ متحمل شد و سرنوشت گوشی مورد انتظار گلکسی اس ۲۱ اف ای (Galaxy S21 FE) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
در ابتدا گفته می‌شد که شاید امسال مدل اف ای از پرچمدارهای سری گلکسی اس منتشر نشود. اما بعداً شنیدیم که گلکسی اس ۲۱ اف ای به صورت محدود و برخی بازارها در دسترس خواهد بود. با این حال، آخرین شواهد نشان می‌دهند که ظاهراً سامسونگ توانسته‌ای چاره‌ای برای مشکل کمبود تراشه اندیشیده و به این ترتیب دسترسی گسترده‌تر به این گوشی را امکان‌پذیر کند. این راه چاره هم چیزی نیست جز تولید گلکسی اس ۲۱ اف ای در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰.

گوگل عرضه «گلکسی اس 21 اف ای» با تراشه اگزینوس را تأیید کرد
مشخصات نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۱ اف ای

نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۱ اف ای اخیراً در نتایج بنچمارک Geekbench ظاهر شده بود و اکنون نیز کنسول گوگل پلی به طور رسمی وجود آن را تأیید کرده است. علاوه بر این، گوگل به حافظه رم ۸ گیگابایتی و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس (+۱۰۸۰p) نیز اشاره نموده است.
بر اساس گزارش‌های تأیید نشده، نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۱ اف ای در اروپا و برخی از مناطق آسیایی عرضه خواهد شد، در حالی که مدل‌های عرضه شده در آمریکای شمالی و کره جنوبی مجهز به تراشه اسنپدراگون خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.