تاریخ رونمایی از هواوی نوا ۹ (Huawei nova 9)

ماه گذشته یکی گوشی هوشمند معرفی نشده از هواوی با شماره مدل RTL-AL00 در TENAA دیده شد و امروز این شرکت چینی رسماً تأیید کرد که گوشی مذکور همان هواوی نوا ۹ (Huawei nova 9) است. سری جدید از گوشی‌های نوا روز ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) در چین معرفی خواهد شد و این طور که از تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی آن برمی‌آید، طراحی دو دایره‌ای برای دوربین پشتی را از پرچمدارهای سری پی ۵۰ وام گرفته است. با دیجی رو همراه باشید.
گوشی‌های سری نوا جزو محصولات میان‌رده هواوی محسوب می‌شوند و در کشورهای مختلفی از جمله خود چین بسیار محبوب هستند. هر نسل از این گوشی‌ها معمولاً دارای چندین و چند مدل مختلف است و در آخرین مورد، شاهد عرضه ۸ مدل مختلف از نوا ۸ بودیم.
تاریخ رونمایی از هواوی نوا 9 (Huawei nova 9) مشخص شد
تفاوت اصلی این گوشی هوشمند از سری نوا ۹ و پرچمدارهای سری پی ۵۰، محل قرارگیری دوربین آن در حلقه‌ها است. سنسور اصلی قرار است با یک حلقه رنگی در اطراف خود، در بالاترین نقطه قرار گیرد و سه لنز دیگر هم در قسمت پایین قرار خواهند داشت. یک فلاش LED هم تکمیل کننده ماژول دوربین پشتی خواهد بود.

گوشی جدید نوا که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید، احتمالاً دارای پنل اولد و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و مطمئناً سیستم عامل هارمونی او اس هواوی را اجرا خواهد کرد. همچنین، احتمال بسیار زیادی دارد که هواوی در این مدل از یک تراشه فایو جی استفاده کند، چرا که بازار اصلی آن کشور چین بوده و تقاضا برای اینترنت نسل جدید در این کشور در حال افزایش است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.