فرهاد مجیدی: مقابل سپاهان با تمام قوا بازی می‌کنیم

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان اصفهان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

فرهاد مجیدی: مقابل سپاهان با تمام قوا  بازی می‌کنیم

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان اصفهان اظهار داشت: طبیعتا بازی بسیار سختی فردا خواهیم داشت،‌ با توجه به اینکه تیم سپاهان در کورس قهرمانی حضور دارد، بازی بسیار حساس است. امیدوارم که یک فوتبال خوب از هر دو تیم ببینیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود با توجه به فاصله نزدیک دیدار با گل گهر سیرجان احتمال دارد استقلال فردا با نفرات اصلی بازی نکند، گفت: باشگاه پرسپولیس و سپاهان وقتی تا هفته آخر در کورس قهرمانی هستند، از کادرفنی گرفته تا بازیکنان و مدیران عامل، آقایان ساکت و سمیعی، خیلی زحمت کشیدند که به اینجا رسیدند؛ دیروز با بچه‌ها صحبت کردم. فوتبال یا قهرمانی این اندازه ارزش ندارد که ما شرافت‌مان را زیر پا بگذاریم. از اینجا اعلام می‌کنیم که فردا با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به دو باشگاه محترم پرسپولیس و سپاهان که هر کدام قهرمان شوند، تبریک می‌گویم و امیدوارم که یک فوتبال خیلی خوب هم در بازی پرسپولیس و هم مقابل سپاهان شاهد باشیم.

سرمربی تیم استقلال تهران درباره اینکه هر نتیجه‌ای تیمش کسب کند با واکنش‌های متعدد مواجه است، گفت: دیروز هم به بازیکنان گفتم، حتی اگر قهرمانی برای تیم رقیب باشد، این اندازه ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیر پا بگذاریم. از بازیکنان خواستم فردا با تمام قوا بازی کنند و به هواداران قول می‌دهم که فردا یک فوتبال خیلی خوب به نمایش بگذاریم.

فرهاد مجیدی درباره اینکه احتمال دارد در مسابقات پیش رو به جوانان فرصت بدهد، گفت: بازیکنانی که ما در بازی قبلی استفاده کردیم، آقای کریم زاده، سینا خادمپور و سبحان خاقانی بسیار بازیکنان جوان خوبی هستند و هر موقع که فرصت باشد از این جوانان هم استفاده خواهیم کرد. در کل از همه آنها راضی هستم و به باشگاه هم اعلام کردم که تمام این جوانان را برای فصل بعدی می‌خواهم.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا مصدوم یا محرومی هم دارند یا خیر، گفت: فقط فکر می‌کنم که آقای احمد موسوی را در اختیار نداشته باشیم. آقای بابک مرادی هم کارت قرمز گرفتند و هم مصدوم هستند. همینطور رشید مظاهری هم محروم است.

 

منبع: ایلنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.